Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

29 Mart 2013 Cuma

Neler Yapmışım Bu Aralar .....

Bahar'a geçişte bir yorgunluktur çöktü nedense üzerime , bugün azıcık azıcık kendime geliyorum...Sanıyorum havalar ısındıkça enerji topluyorum... 

Sabah gözümü güneşe açınca canlandım.. :)) 
Birkaç gündür bir köşede bekleyen çiçeklerim bahar icin hazırladığım saksılarına yerleştiler ... Toprak saksılarımı daha Önce boyayıp - dekopajlamış ve burada sizlerle paylaşmıştım...




Sabolarım boyalı ve hazır beklemekteydiler , onlarda  bekledikleri kaktüslerine kavuştular .. Pek Yakıştılar kaktülerle , şirin oldular ...  

Şimdilik balkon halen esmekte bende bir arada masanın üzerinde toplayıp sizler icin poz verdirttim onlara... 





Biraz daha ısınınca havalar yerlerine yerleşecek ve Nisan 15 itibarı ile gelecek olan yeni arkadaşları ilede kavuşacaklar... Nisan 15 diyorum çünkü bahçe bitkileri ve çiçeklerin satışını yapan ve çiçeklerimi aldığım işletmenin sahibi yaz çiçeklerimi bana satmadı ... Henüz seradalarmış ve nisan 15 sonrası görücüye çıkmak için güzelleşmektelermiş :)))   
Bu Arada Aralarına Salçalı Saksılardanda  Katılanlar Oldu  :)) Burada Ve bide Burada Paylaşmıştık onları sizinle




Peki Ben Başka Neler Yapmışım Bu Aralar ..... Cam Boyama ya devam :))))
Ya meğer evde ne çok atık cam malzeme varmış .... Kırılan Borcam fırın kaplarımın kapakları , onları atmaya kıyamamışım ... İşte Onlar servis tabağı oldular ... 








Bidee Meyve Tabaklarım vardı. Boyayıp peçetelediğim ... Burda paylaşmıştım sizinle ... Onlarda Annelerine yani Ana servis Tabağına kavuştular ve takım tamamlandı... 




Beğendiniz Umarım ... Devam eden işler var yolda onlarda bir sonraki postta :))   o vakte kadar Mussmutlu Kalın 



6 yorum:

sdsss dedi ki...

Neler neler yapmışsın neslihan'cım ellerine sağlık.Çiçekler harika olmuş...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili Petek beğenmene sevindim

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

beğenmek kelimesi az kalır Neslihan'cım hepsi birbirinden harika olmuş ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Hepsi de harika olmuş.ellerinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Yorumların beni mutlu etti , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgilerimle