Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

22 Ekim 2012 Pazartesi

Ben Boş Durmuyorum ki ... Salçalı saksılar Part 2

Yine Baya zamandır yaptıklarımdan birşey paylaşamadım.
Ama Boş durduğum icin değil ..
Tam vakit buldum , Gündüz işler arasında biraz boşluk var  Bloğa yazacağım ; bir bakıyorum ki resimlediğim fotoğraf makinesi evde kalmış oluyor , Eğer akşam vaktim olduysa yazmak icin ; bu sefer laptop 'u taşımaktan üşenip ofiste bırakmış oluyorum. Aslında üşenmekte değil , Son bir aydır yine şiddetlenen Bel ağrıları nedeni ile ağır taşımak YASSAK mış ... Doktor öyle söylüyor :(  neyse ikisini bir araya getirme fırsatını yakaladım ve yazmaya başladım :))

Daha önce benzerlerini sizinle burada paylaşmıştım. Şu Benim salçalı saksılar projem devam etti elimde kalan 6 adet salça ve konserve kutusuda süslendi....

Kutular önce beyaz akrilik boya ile boyandı ... Üzerine dekopaj yapıldı ve birkaç kat verniklendi.  Kenarları delinerek halattan asma yerleri yapıldı... İster saksı olarak kullanılabilir , ister farkı amaçlarda depolama yapmak için kullanılabilir.

Şayet bunlardan bende istiyorum derseniz ...Tabiki kendiniz de yapabilirsiniz ki hem zevkli hem basit bir iş , yada Neslisu 'nun dükkanından alabilirsiniz.  TIK TIK .....
Mevcutlardan alabileceğiniz gibi sipariş vererek kendi istediğiniz şekilde de yaptırıp alabilirsiniz  ... Bunun icin bana email atmanız gerekiyor :)) neslihanmetinsu@hotmail.com

Bu işte elim yavaş yavaş profesyonelleşiyor... Bir sonraki seri daha farklı olacak (Kafamda daha farklı tasarımlar var ) ama bu tasarımların fiyatlarıda artacak..







 






 
 
 
Musmutlu Kalın
 
 
 

Hiç yorum yok: