Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

22 Ekim 2012 Pazartesi

Dükkan Açılışı ....

Sevgili Blogdaşlarım bu arada bir yenilik yaptım . Kendime Bir Dükkan açtım :) Aslında daha önce bunu denemiştim ama şimdi daha bir başarılı oldum. Başka bir linkte açtım dükkanımı :) Neslisu'nun Dükkanı .... Ziyaret etmek isterseniz işte adresi burda . Kızımla benim ismimi ortak kullandım. Umarım bize şans getirir bu isim ... Şimdilik ürün detayı fazla değil ama zaman zaman yaptıklarımdan (tabii eğer kıyabilirsem satmaya ) bu dükkanda satışa sunacağım. Belki beğenip almak isteyen olur.

ÜRETMEYİ VE TASARLAMAYI SEVİYORUM. KENDİ YAPTIĞIM EL EMEKLERİMİN DEĞERLENMESİ , BAŞKALARI TARAFINDAN BEĞENİLİP - KULLANILMASI FİKRİ BANA ÇOK SEVİMLİ GÖZÜKÜYOR VE KENDİMİ İYİ HİSSETTİRİYOR.
ÜRÜNLER TEKTEK VE EMEK VERİLEREK BÜYÜK BİR KEYİFLE YAPILIR . SATIN ALANLARDA UMARIM KEYİFLE KULLANIR. ÜRÜNLERİMDEN GENELDE 1 ER ADET BULUNMAKTADIR.ÇOKLU ADET BULUNAN ÜRÜNLER TEŞHİR ESNASINDA STOK SAYISINDA BELİRTİLMEKTEDİR. SİPARİŞ ÜZERİNE İSTENİLEN KADAR YAPILIR. TESLİMAT SÜRESİ HAKKINDA SİPARİŞ AŞAMASINDA BİLGİ VERİLİR.

SATINALMAK İCİN NESLİSU'NUN DÜKKANI BLOG SAYFAMDAN VEYA EMEKSENSİN ' DEKİ DÜKKANIMA UĞRAYABİLİR VEYA PASAJIMI ZİYARET EDEBİLİR YADA BANA MESAJ ATABİLİRSİNİZ. MAİL ADRESİM neslihansumetin@gmail.com veya neslihanmetinsu@hotmail.com

HER TÜRLÜ SORU VE BİLGİ İÇİN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ .

Hiç yorum yok: