Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

15 Haziran 2012 Cuma

SALÇALI SAKSILAR :))

GERİ DÖNÜŞÜM .... BEN BU İŞİ ÇOK SEVİYORUM . ATIKLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ YENİDEN KAZANILMASI . NE UYGULAMAKTAN YORULUYORUM , NEDE İNTERNETTE BU PROJELERİ İNCELEMEKTEN .

MESLEĞİMDEN DOLAYI BAZI MALZEMELERİ TEMİN ETME ŞANSIM BİRAZ DAHA YÜKSEK OLUYOR TABİİ .

OTELDE ORAYI BURAYI KARIŞTIRIRKEN KARŞIMA ÇIKAN VE OTELİN MUTFAĞINDA ATILMAK ÜZERE AYRILMIŞ SALÇA TENEKELERİNE RASTLADIM . TABİİ TARAFIMDAN EL KONULDU VE ATILAMADILAR , HATTA ŞİMDİ MUTFAKTA BU TENEKELERDEN VE KONSERVE KUTULARINDAN ÇIKTIKÇA ŞEFLER BANA HABER VERMEKTE :))

BAKALIM O TENEKELERDEN VE KONSERVELERDEN NELER YAPILACAK .... HENÜZ HEPSİ HAKKINDA TAM OLARAK BENDE FİKİR SAHİBİ DEĞİLİM. DÖNEM - DÖNEM DÜŞÜNDÜKÇE , AKLIMA YENİ BİRŞEYLER GELDİKÇE , YADA FARKLI FİKİRLER KARŞIMA ÇIKTIKÇA UYGULAYIP SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM


BU İLK PARTY


SALÇALI SAKSILAR :))


2 KAT BEYAZ AKRİLİK SPREY BOYA İLE BOYANAN SALÇA TENEKELERİNE PEÇETE TRANSFERİ (KUŞLU VE GÜLLÜ )  , DEKOPAJ TEKNİKLERİ (GÜLLÜLER  ) VE PEÇETE TRANSFERİ - DEKOPAJ BİRARADA (MELEKLİ-GÜLLÜ) UYGULANIP , KURUMASI AKABİNDE 3 KAT VERNİKLENEREK YAPILDILAR . (BALKONDA DURACAĞI İCİN YAĞMURDA ISLANIP SOYULMASI VEYA GÜNEŞTE SOLMASINA KARŞI TEDBİREN BOL VERNİK KULLANILMIŞTIR)

ŞİMDİLİK SAKSISIZ OLAN BİR ADET SAKIZ SARDUNYAMA EŞLİK ETTİ KUŞ DESENLİ OLAN , DİĞERLERİNİN İÇİNE DE SARDUNYALAR GELECEK TABİİ .  BAHANE LAZIM BANA ZATEN ÇİÇEKLERİMİN SAYISINI ARTTIRMAYA... :)  

BALKONUMA RENK GETİRDİLER BEN SEVDİM.. PEKİ YA SİZ BEĞENDİNİZ Mİ ???

HEP MUSSSMUTLU OLUN
VE HEP ÖYLE KALIN ......














SEVGİLER !!!!!











14 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikalar , ellerinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , sevgiler ....... :)

Tatlı Cadı dedi ki...

Ben de yapmak istiyordum ama hocam kutuların zamanla paslanacağını düşünüyor, ben de vaz geçtim. Çok da CiCi olmuşlar seneye yapsam mı napsam.. Eline sağlık arkadaşım.. CiCİ KaLL.. (^_^)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

bol verniğin işi çözeceğini düşünmekteyim..... teşekkürler arkadaşım ... sende CiCİ KaLL.. (^_^)

Elif Ayvaz dedi ki...

Harika olmuşlar. Elinize sağlık.
Ama en çok kuşlu olanı sevdim. ;)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler Elif Ayvaz Kuşlu Olan Peçete Transferi tekniği ile yapıldı. Sevgiyle kal ve musmutlu ol :)

Adsız dedi ki...

ustündekileri senmi çızdım oksa yapıştırma falnmı çok güzel olmuş ya eline saglık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim , üzerindekilerin bazısı dekopaj tekniği bazısı ise peçete transferi. Sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Beğenilmez mi Neslihan :D ellerine sağlık, şıkır şıkır olmuş salça tenekeleri :D Sevgiler kolay gelsin :D

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler Sibel :)) Sevgiler çok çok

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık Neslihan hanım. Bayıldım....

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize sevindim

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuşlar.resimleri harika.feyzanincicileri

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

çok teşekkür ederim , sevgilerimle