Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Mart 2013 Çarşamba

SABOLARIMI BOYADIM :)

Ya evet yanlış okumadınız sabolarımı boyadım .... 
Ama bu sabolar başka sabolar ... Ayağa giyilen değil , karşına alınıp seyredilen cinsten :) 
Nasıl yani demeyiniz ... İşte Böyle bu Sabolar Seramik 'ten...
Bir gün internette tombak almak üzere araştırma yaparken karşıma bir site çıktı... Ahşap/Mdf objeler yanında , Ham Seramik objeler üretip satmakta ve hemen gözüme kestirdiğim birkaç objeyi aldım... Henüz İnternet satışları yok... Firma'ya mail gönderdim nasıl sipariş verebilirim diye , hemen ertesi gün bana firma sahibi beyefendi geri dönüş yaptı.. Son derece de kibar olan bu beyefendinin yaklaşımı ile tereddüt etmeden banka hesaplarına almak istediğim objelerin tutarını havale ettim ve 1 gün sonra elime ulaştı siparişlerim... Üstelik Öyle güzel paketlemişlerki , Ankara'dan Bursa'ya hiç hasar görmeden ulşatı siparişlerim.. Bu nedenlede hem güven sarmamaları , hem itina ile işlerini yapıyor olmaları nedeni ile övgüyü hakettiler ... Eğer seramik ve ahşap ham malzeme arayışında iseniz ben sitelerini buradan  ziyaret etmenizi tavsiye ederim..Şu ham seramik güzellikler ile sizde tanışın sevgili arkadaşlarım..İşte onlardan biri , bu ilki diyelim :) Aldıklarımın icinde ebat olarak en küçüklerinden başladım seramik boyama işine ... Hem çok sevdim , hemde fena olmadı ne dersiniz??


Böyle İdiler




Sabolarımı Plaid Folkart Enamels 4023 Italian Sage Seramik Boyası ile 3 kat boyadım , üzerine peçete dekopaj uygulayıp vernikledim... Balkonumda kullanıp içine mini kaktüsler koymayı düşünüyorum.. Onları Çok sevdim.. Siz Beğendiniz mi ? 







12 yorum:

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar..Ellerine sağlık:)

hayaliatolye dedi ki...

Hiç sorulur mu ? elbette çok güzel olmuşlar :) ellerine sağlık.Bana da gel ziyarete beklerim her zaman..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

beğenmek ne kelime bayıldım.çok güzeller üstelik içine kaktüs fikride süper olur.ellerin dert görmesin neslihanım .sevgiler vee güle güle kullan..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ediyorum sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim, teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili serap beğenmene sevindim , günde en az bir sendeyim :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Alanaycığım beğenmene cok sevindim , kaktüsleri aramaktayım bencede sanki güzel olacak ama daha bulamadım..bulunca paylaşacağım sevgiler

hobivakti dedi ki...

Çok şirin görünüyorlar. Kaktüslerin havası değişecek. :)

Nuray İnçak dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM , BEĞENMENİZE MUTLU OLDUM

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ NURAY HANIM , SEVGİLER