Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Şubat 2013 Salı

Toprak Saksı yenileme

Toprak Saksı yenileme
Meğer ne zor işmiş , bu eski toprak saksıları yenilemek.. Boya boya bitmiyor eskiliğinden olsa gerek sürekli beyaz akrilik boya kuruyunca üzerine bir sarılık bırakıyor :( En az 4 kat falan boyadım ancak bu hale geldi.. Daha sonra dekopaj uygulayıp , vernikledim bolca. Ortadakinden anlayacağınız gibi tüm ısrarlarıma rağmen bir tanesinin halen iç kısımdaki sarılığı gideremedim , ve o saksıda pes ettim artık. Dışında kullanıdığım dekopaj çiçek desenlerin büyük olması nedeni ile iç üst kısmada dekopaj çalışamadım.. Neyse ne yapalım  yine de eski hallerinden oldukça iyi durumdalar ve en azından atılmaktan kurtulup , işe yaramak üzere baharı beklemeye koyuldular . Bahar gelse de çıksak artık değil mi ? balkonlara ... Eksek içine çiçeklerimizi seyretsek :)




Ben şu sıralar oldukça tembelim o nedenle sizinle paylaşabileceğim en yeni şey bu çalışma olabiliyor ...Bir bezginlik bir yorgunluktur gidiyor işten eve kendimi atmanın akabinde külçe vaziyetinde kalıyorum :( ..
 Pekii ne yapıyorum iş haricinde ; işte şu ortadaki zilli şekerle uğraşıyorum ... Eeee malum sömestre ... 



Yakında şu tembellik ve yorgunluk halimden sıyrılıp yeni işlerde sizlerle buluşana kadar musmutlu kalınız




14 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

yok yok siz tembel falan değilsiniz:))saksılar çok güzel ve ben o sarılığı far edemedim.şahane bir geri dönüşüm olmuş.ellerinize sağlık ve güle güle kullanın.ve evet artık bahar gelsinnnnnn!

bahar006 dedi ki...

Sprey boya atsaydın üzerine bir kat, bişey kalmazdı, yine de çok hoş olmuşlar, ellerine sağlık:)

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Saksılar harikak olmuş. Çiçeksiz çiçek açmış. Ama ortadaki zilli kadar güzel çiçek nadır bulunur. Maşaallah... Allahım esirgesin.

Unknown dedi ki...

Bu saksılar sayesinde sizin evinizde bahar gelmeden çiçekler açmış. iyi günlerde kullanın..

AsOrTiK dedi ki...

bahar gelip çiçeler açana kadar bu güzel saksıları seyeredebilirsin, çok güzel olmuş. eline sağlık. hobilerin dışında uğraşacak güzellik herşeye değer. allah bağışlasın:)
sevgilerimle

örgü tasarımları dedi ki...

aaaa cok guzelll olmussss.....bayıldımmm...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili Alanay :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bu aklıma gelmedi deneyecegim sevgili bahar006.. Beğenmene sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sizinle tamamen aynı fikirdeyim .Benim hayatımın çiçeği o :) Amin hepimizin çocuklarını Allahım esirgesin ... Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Gülşen Sayın

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Evett bu güel fikir :) Teşekkür ederim beğenmene sevindim..
Bencede o güellik herşeye değer .. Allahım Çocuklarımıı korusun , bağışlasın

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim , sevgiler

çiçek dedi ki...

çok güzel bir uğraş, hoş görünüyor. paylaşım için teşekkürler.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler çiçek , beğenmene sevindim