Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Şubat 2013 Salı

Toprak Saksı yenileme

Toprak Saksı yenileme
Meğer ne zor işmiş , bu eski toprak saksıları yenilemek.. Boya boya bitmiyor eskiliğinden olsa gerek sürekli beyaz akrilik boya kuruyunca üzerine bir sarılık bırakıyor :( En az 4 kat falan boyadım ancak bu hale geldi.. Daha sonra dekopaj uygulayıp , vernikledim bolca. Ortadakinden anlayacağınız gibi tüm ısrarlarıma rağmen bir tanesinin halen iç kısımdaki sarılığı gideremedim , ve o saksıda pes ettim artık. Dışında kullanıdığım dekopaj çiçek desenlerin büyük olması nedeni ile iç üst kısmada dekopaj çalışamadım.. Neyse ne yapalım  yine de eski hallerinden oldukça iyi durumdalar ve en azından atılmaktan kurtulup , işe yaramak üzere baharı beklemeye koyuldular . Bahar gelse de çıksak artık değil mi ? balkonlara ... Eksek içine çiçeklerimizi seyretsek :)




Ben şu sıralar oldukça tembelim o nedenle sizinle paylaşabileceğim en yeni şey bu çalışma olabiliyor ...Bir bezginlik bir yorgunluktur gidiyor işten eve kendimi atmanın akabinde külçe vaziyetinde kalıyorum :( ..
 Pekii ne yapıyorum iş haricinde ; işte şu ortadaki zilli şekerle uğraşıyorum ... Eeee malum sömestre ... 



Yakında şu tembellik ve yorgunluk halimden sıyrılıp yeni işlerde sizlerle buluşana kadar musmutlu kalınız




Yorum Gönder