Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

4 Mart 2013 Pazartesi

CAM BOYAMA MEYVE TABAKLARI

Çok sevdim ben bu cam boyama işini ... 
İşte melekli Meyve Tabaklarım 
Yaparken hem çok keyif aldım, hemde bitince ben Beğendim 
Bakalım sizde Beğenecek Misiniz ?? 

Kullandığım malzemeler ; Züccaciyelerde 6 tanesi 7-8 TL'ye satılan şeffaf cam tabaklar , Peçete Tutkalı, Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4009 Skintone , Melek figürlü Peçete , Pompom fırça ve Craftsy Triple Thick Gloss Vernik 

Çok iyi yıkanıp - kurulanan Tabaklarıma önce Tabağın tersinden Peçete tutkalı ile Peçete Dkopaj uyguladım .. Kurumasını bekleyerek Boyama aşamasında (Sünger / Pom-pom fırça ile Pat pat boyanacağından dolayı) yıpranmaması için bir kat daha peçete üzerlerine peçete tutkalı sürerek iyice kurumasını bekledim.Ardından Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4009 Skintone İle 4 kat Boyadım .. Her kat arasında iyice kurumasını beklemek gerekiyor .. Bende bunları Bloger arkadaşlarımı takip ederek Öğreniyorum , yoksa obje boyayı tam almıyor / tam kapanmıyor , kurumadığı icin alt kattaki boya çözülüyor ve alttaki peçete de zarar görebiliyor... Daha sonra 175 Derece ısıdaki fırında 45 dak Fırınladım Tabaklarımı... Dikkat yine blogger dostlardan uyarı ; Fırın soğuk iken obje fırına konur ve çıkarılırken yine soğuması beklenirmiş :)  ... ben harfiyen bunlara uydum ... En sonunda ise Craftsy Triple Thick Gloss Vernik İle vernikledim. Verniği sünger fırça kullanarak 2 kat uyguladım .. Zaten kalın yapılı bir vernik ...Sonuç bu oldu , 21 gün sonrada yıkanabilmekte imiş.. 
Veee Böyle Oldular ;



Ama Ben tabaklarımı çok sevdim... 
Melekler ...Sağımızda - Solumuzda - Evimizde - Yuvamızda olsunlar 





34 yorum:

sdsss dedi ki...

Melekler nekadar pozitif enerji veriyor.elinize sağlık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Melekler hep banada pozitif enerji veriyor ... Teşekkür ederim . sevgiler

günlük yaşamım dedi ki...

harika olmuş yaa :) bunları değişik değişik yapıpı duvara asmalı bence :)

ikndesign dedi ki...

Melekler korusun.Ellerine sağlık. Sevgiler..

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Ama sevilmeyecek gibi değilki?Çok güzeller,ellerine sağlık:)

elif dedi ki...

Çok guzeller (yapılacaklar listesi 1:Cam boyama) ellerinize sağlık :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bunlar sevilmezler mi?bir içim su olmuşlar.ben sadece varakla denemiştim.bu yöntemide denemek istiyorum ama önce yarım işler bitecek.çok ama çok beğendim canım ellerine sağlık.ve sözlerin ne güzel daha doğrusu dileğin.her yanımızda melekler değmesin bize nazar kem göz ve kötülükler..

Çilekli Mektubum dedi ki...

Cok guzel olmus,ellerinize saglik :) Cam boyama cok zevkli gercekten de...
sevgiler.

Neşeli İşler Dükkanı dedi ki...

Bu peçeteden bende de var,camda hiç kullanmamıştım bunlar çok şık olmuş iyi günlerde kullanın.

Unknown dedi ki...

Sizide melekler korusun.Tabaklar çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

atomsistem dedi ki...

Çok güzel el işçiliğine bayılırım. eseriniz muhteşem kolay gelsin

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al
siteler mobilya

meralhobiart dedi ki...

Çok güzel olmuş güle güle kullanın.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuşlar :)))
Bende kaç zamandır dekopaj deseni arıyorum, aklıma yatan bir desen bulamadığım için henüz girişimde bulunmadım :)iyi ki de bulamamışım:)
en çok merak ettiğim şey olan yıkanabilir mi sorusuydu.
iyi ki paylaştın teşekkürler :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim , aslında iyi fikir :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Melekler Korusun hepimizi , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , yapılacaklar listesine alındı demek , ne güzel . Takipteyim :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

her yanımızda melekler değmesin bize nazar kem göz ve kötülükler :)
teşekkürler . Ah şu yarım işler - bende de çok ... birşey yaparken sıkılırsam hemen başka birşeye başlıyorum ve masa üzeri yarım işer bahçesine dönüyor ... ama ne yapayım , keyif işi bu .. Başladığımı sıkılınca bırakmaz ısrar edersem - ortaya çıkan şey beni mutlu etmiyor :( veeee kucak kucak dolusu sevgiler sana...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim , bende sevdim cam boyama işini ... Gözlerim evin icinde fıldır - fıldır ne boyasam diye :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Hadi o zaman denemek lazım .. eminim ortaya güzel birşeyler çıkaracaksınız sizde ... Teşekkürler-sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Mehtap Sizide melekler korusun.teşekürler ve Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür Ederim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ediyorum , beğenmeniz beni mutlu etti , sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) 21 Gün sonra yıkanmakta ... Rica ederim . Bu arada beğenmene sevindim bence kap melekli peçeteler ve bunlarla dene ... eminim güzel olacaklar..takipteyim :) sevgiler

AsOrTiK dedi ki...

melekler etrafından hiç eksilmesin demeye gerek var mı??
artık hep yanındalar, hep olsunlar da...
çok güzel olmuş bu tabaklar.
eline, emeğine sağlık canım.
güzel günlerde kullan.
sevgiler

fun DeSign dedi ki...

çok şık olmuşlar...bayıldım gerçekten.Melek figürü o kadar pozitifki ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Harika olmuşlar ya bayıldım.Tebrikler.Melek figürüde çok çok iyi bir seçim.Ellerinize sağlık.

http://esraninelleri.blogspot.com/ beklerim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler beğenmene sevindim
Meleklerimi seninle paylaşıyorum , seninde sağında solunda evinde yuvanda olsun seni korusunlar... sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende çok seviyorum onları... teşekkür ederim . sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler ,beğenmenize sevindim. en kısa zamanda geleceğim

Noblesse dedi ki...

nefis bir takım olmuş, ellerine emeklerine sağlık.

bahar006 dedi ki...

Harika olmuş canım, ellerine sağlık:) Fırınlandığı için 21 gün beklemene gerek yok, yani ya fırınlıcaksın, ya da 21 gün bekliceksin yıkamak için, sevgiler:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bak ben bu detayı bilmiyordum.. Teşekkürler sevgili bahar

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim . sevgiler