Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

4 Mart 2013 Pazartesi

CAM BOYAMA MEYVE TABAKLARI

Çok sevdim ben bu cam boyama işini ... 
İşte melekli Meyve Tabaklarım 
Yaparken hem çok keyif aldım, hemde bitince ben Beğendim 
Bakalım sizde Beğenecek Misiniz ?? 

Kullandığım malzemeler ; Züccaciyelerde 6 tanesi 7-8 TL'ye satılan şeffaf cam tabaklar , Peçete Tutkalı, Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4009 Skintone , Melek figürlü Peçete , Pompom fırça ve Craftsy Triple Thick Gloss Vernik 

Çok iyi yıkanıp - kurulanan Tabaklarıma önce Tabağın tersinden Peçete tutkalı ile Peçete Dkopaj uyguladım .. Kurumasını bekleyerek Boyama aşamasında (Sünger / Pom-pom fırça ile Pat pat boyanacağından dolayı) yıpranmaması için bir kat daha peçete üzerlerine peçete tutkalı sürerek iyice kurumasını bekledim.Ardından Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4009 Skintone İle 4 kat Boyadım .. Her kat arasında iyice kurumasını beklemek gerekiyor .. Bende bunları Bloger arkadaşlarımı takip ederek Öğreniyorum , yoksa obje boyayı tam almıyor / tam kapanmıyor , kurumadığı icin alt kattaki boya çözülüyor ve alttaki peçete de zarar görebiliyor... Daha sonra 175 Derece ısıdaki fırında 45 dak Fırınladım Tabaklarımı... Dikkat yine blogger dostlardan uyarı ; Fırın soğuk iken obje fırına konur ve çıkarılırken yine soğuması beklenirmiş :)  ... ben harfiyen bunlara uydum ... En sonunda ise Craftsy Triple Thick Gloss Vernik İle vernikledim. Verniği sünger fırça kullanarak 2 kat uyguladım .. Zaten kalın yapılı bir vernik ...Sonuç bu oldu , 21 gün sonrada yıkanabilmekte imiş.. 
Veee Böyle Oldular ;



Ama Ben tabaklarımı çok sevdim... 
Melekler ...Sağımızda - Solumuzda - Evimizde - Yuvamızda olsunlar 





Yorum Gönder