Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

26 Kasım 2012 Pazartesi

Hafta sonundan kapı çelenkler ....

Hafta Sonundan objektife yansıtılanlar ....

Hafta sonu çalışan kadınlar için muhteşem zaman aralıklarıdır :)
İşte Bu hafta sonu o zaman aralıklarında (küçük kızımın dersleri - sinema gezisi- oyunlar ve banyo ... aaaa bide tabii temizlik-yemek-ev işleri ertesi diyelim ) Birşeyler yapmaya fırsat bulabildim.. Tabii azıcık uykudan feragat ederek ..
Bu hafta sonu kapı çelenkleri denedim. Daha Öncede Kapı çelenkleri yapmış ve sizlerle Paylaşmıştım. Halat-Dantel ve Goblen kumaş kullanılarak yapılan Kapı çelenk için burda , Deniz Kabuklarından Kapı Çelenk burda ,  Yine halat-Dantel ve Hamur Güllerinden yapılan Çelenklerim burda ve Burda , Keçeden Kapı Çelenk Burda (bu arada bayaa da çelenk olmuş hani ... )   veee Şarap mantarlarından Yaptığım Kapı çelenk ise Burda Paylaşmıştım..
Paylaştığım önceki Tüm bu Çelenklerde Ana malzeme olarak hobi marketlerden aldığım strafor simit kullanmıştım. Strafor simit üzeri sarılarak çalışılmıştı kapı çelenkleri ..
Ama bu sefer Ana malzeme Doğadan .. Kendin yap meselesi :) Kendi çelenklerimi kendim yaptım ..
Baktım Birkaç gün önce apartman görevlimiz Bahçe girişindeki bir çeşit sarmaşık olan ağacı buduyor.... hopp yanında aldım soluğu ve dalları balkonuma taşıdım.. henüz yaş halde iken eğdim-büktüm - sardım sarmaladım çelenklerimi yapıp , kuruttum ... Ve vernikledikten sonra başladım çalışmaya .Elimde Deri parçaları vardı... İşte Bunlar çıktı Ortaya ......




 
Kapı Çelenk Kuşlu ;
Kullanılan Malzemeler ; Ağaç Dallarından hazırlanmış Çelenk , Parça deriler kesilip , ortasına boncuk dikilerek elde yapılan deri çiçekler , yaprak formatlı kesilen deri parçaları ve bir tane mini mini kuş :) Yaprak ve çiçekler çelenge dikilen keçe şerit üzerine sıcak silikon tabancası yardımı ile yapıştırılmıştır.
 


 



 

Kapı Çelenk Doğal ;
Kullanılan Malzemeler ; Ağaç Dallarından hazırlanmış Çelenk , Parça deriler kesilip , ortasına boncuk dikilerek elde yapılan deri çiçekler , yaprak formatlı kesilen deri parçaları ,Meşe palamudu ve ufak çam kozalakları . Yaprak ve çiçekler çelenge dikilen keçe şerit üzerine sıcak silikon tabancası yardımı ile yapıştırılmıştır.
 


 



 
Kapı Çelenk Doğal ;
Kullanılan Malzemeler ; Ağaç Dallarından hazırlanmış Çelenk , Parça deriler kesilip , ortasına boncuk dikilerek elde yapılan deri çiçekler , Kendinden desenli ve ışıltılı Kurdeladan yapılan fiyonklar. Yaprak ve çiçekler çelenge dikilen keçe şerit üzerine sıcak silikon tabancası yardımı ile yapıştırılmıştır.
 


 

 
 

 Çelenkleri yaparken çok eğlendim ...  :))  Bunlar Kermes yolcusu , daha sonra dükkana gidecekler ve devamı gelecek.  Umarım beğendiniz...
Hafta sonundan bu kadar ......
Size kocaman mutluluklar , şans , bereket , ışık ve sevgi dolu bir hafta diliyorum.
Musmutlu Kalın
 

 

8 yorum:

Nuray İnçak dedi ki...

Tek kelimeyle harika olmuş .Ellerinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim , Teşekkürler , sevgiler

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şahane olmuşlar.bende de bir sürü deri parçası var.elim değse bir sizden kopya çekebilirim:)çok beğendim.ellerinize sağlık..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim. teşekkürler ... Tavsiye edilir hem keyifli hemde deri ile sık duruyor.. Sevgiler

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Neslihancım ben bu son yaptığına bayıldım harika görünüyor ellerine sağlık:)) bende kapı süsü yapmayı çok severim hatta son zananlarda kapı süsü çok fazla yaptım görmek istersen bloguma beklerim:)) sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili Öznur , beğenmene sevindim ... Bloğuna geleceğim bende , merak ettim kapı süslerini ... Musmutlu ve sağlıklı kal

hayal mekan dedi ki...

doğadan gelen her güzelliği seviyorum,bunlar çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :)