Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Mart 2012 Salı

DENİZ KABUKLARINDAN KAPI ÇELENK .... :))




Deniz , mavi , kumsal ile ilgili herşey beni çekiyor ... :)  birkaç yıl önce Dekoratif amaçlı alıp , cam bir vazoda sakladığım deniz kabuklarımın bu görüntüsünden zaman içinde sıkılınca onlardan banyo kapım için bir kapı süsü yaptım .... Nasıl yaptığıma gelince ; Çelenk formatındaki straforu önce beyaz saten kurdela ile kapladım ve üzerine sıcak silikon yardımı ile deniz kabuklarımı yapıştırdım. Bu görünümlerini daha çok sevdim . Elimde halen deniz kabukları mevcut onları da başka projelerde değerlendirmeyi planlamaktayım......

10 MARİFET 'TE .....  21 MART 2012






3 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

harika bir fikir çok güzel olmuş

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

çok teşekkürler , sevgiler

Unknown dedi ki...

elınıze saglık hoş bır calısma