Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

19 Mart 2012 Pazartesi

DEKORATİF KUŞ KAFESLERİM

DEKORATİF KUŞ KAFESLERİM..... Son zamanlarda dekorasyon sitelerinde ve aksesuar mağazalarında oldukça dikkat çeken ürünler arasında dekoratif kuş kafesleri yer almakta . Ben ilk olarak 10 Marifet sitesinde rastlamış daha sonra bunun üzerine diğer web sayfalarınıda inceleyerek bunlardan fikir edinmiştim. Bayadır aklımda olan bu objeyi sonunda yeni evim için bende yaptım… Koçtaştan temin ettiğim kafeslerimi işte böyle süsledim. Biride yeni evlenecek olan kızkardeşimin çeyizine konacak J
















10 MARİFET'TE ..... :))  21 MART 2012











2 yorum:

Unknown dedi ki...

NE HOŞ KAFES BUNLAR BÖYLE İNSANIN ALIP KAÇASI GELİYOR

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER , BEĞENMENİZE MUTLU OLDUM