Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Mart 2012 Cuma

Halattan Bardak Altlıklarım

Halattan Bardak Altlıklarım

Bir Önceki yazımda belirtmiştim Halat ipinden yapılan objeler hem çok hoşuma gidiyor , hemde ortaya Ekonomik güzel şeyler çıkabiliyor diye . Yaklaşık 20 TL vererek aldığım halat ipi rulom halen oldukça fazla bir biçimde durmakta , bende daha neler yapabilirim diye düşünürken aklıma bardak altlıkları geldi.
Yapım aşamasında sert bir zemin kullanmak şart . Çünkü halat ipi kendi çevresinde dolaştırıldıkça düzlüğünü kaybedebiliyor . Ben Bunun için Fırın tepsimin içini kullandım . Önce Tepsimi birkaç kat olmak üzere yine streç film ile kapladım . Sıcak silikon yardımı ile halat ipimi tepsi içinde kendi çevresinde sardım. Bu işlemi yaparken ipi her kendi çevresinde sardığımda hem bir önceki sarılan ipin tam yanına silikonla yapıştırmaya hemde bir miktar bastırmak sureti ile şekil vermeye dikkat ettim ki Bardak altlıklarım bitince kullanma aşamasında üzerinden bardaklarım devrilmesin :) İstediğim forma ulaşınca tepsiden ayırıp , kalın keçeden kesilen kelebeklerim ile süsledim. İşte Benim renkli kelebekler ile süslenen bardak altlıklarım :))







Hiç yorum yok: