Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Mart 2012 Cuma

HALATTAN HAVLU SEPETİM





Halat ipinden yapılan objeler çok hoşuma gidiyor. Bu malzeme birçok obje yapımda kullanılabilmekte . Hem Ekonomik hemde ortaya güzel şeyler çıkabiliyor. Bunlarda birkaç örnek incelerken ve burda aklıma bu malzemeyi kullanmak geldi ve bende denedim . İşte Halat ipinden havlu sepetim .....
Önce İkeadan almış olduğum vog tavamı birkaç kat olmak üzere streç film ile kapladım . Tavanın formu yapmak istediğim sepet için uygundu ve streç film ise sıcak silikonun halatı tavaya yapıştırmasını engelledi. Tavanın ters yüzünü ana zemin olarak kullanmak sureti ile sıcak silikon yardımı ile halat ipimi tavanın üzerine sardım. İstediğim forma ulaşınca tavayı yaptığım sepetten ayırıp , yapay orkidelerim ile süsledim. İşte Havlu sepetim :))






6 yorum:

hayaliatolye dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel gözküyor Neslihan hanımcığım :) yapılacaklar listesinde ekli ama bana ne zaman yapmak kısmet olur bilmiyorum.

Bu arada halatları sararken aralarına sadece sıcak slikon mu kullandınız ? başka bir malzeme yok mu ? slikon tek başına yeterli oluyor mu ?

Sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili hayaliatolye
beğenmenize sevindim.. umarım en kısa zamanda bizimlede paylaşırsınız yaptığınızı.. halatları sararken sadece sıcak silikon kullanıyorum.. çevresine halat sarmak için kullandığım obje vog tava streç sarılı olduğından silikonun sıcağı ile alttan oda halata yapışıyor ve daha sağlam olmasını , ayrıca içininde temizlenebilir olmasını sağlıyor. Umarım anlatabildim. Sevgilerimle

hayaliatolye dedi ki...

Evet,gayet net anladım,teşekkür ederim.

Ohooo bana kalırsa,yapılacak o kadar çok şey var ki :) zamanla olacak herhalde

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:)) blogları dolaştıkça - izledikçe benimde listem sonsuzlaşıyor....

minikmini dedi ki...

çok güzel olmuş,çok beğendim,yapılacaklar listeme aldım :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim , yaptıgın zaman paylaşırsan mutlu olurum
sevgilerimle