Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Mart 2012 Cuma

HALATTAN HAVLU SEPETİM





Halat ipinden yapılan objeler çok hoşuma gidiyor. Bu malzeme birçok obje yapımda kullanılabilmekte . Hem Ekonomik hemde ortaya güzel şeyler çıkabiliyor. Bunlarda birkaç örnek incelerken ve burda aklıma bu malzemeyi kullanmak geldi ve bende denedim . İşte Halat ipinden havlu sepetim .....
Önce İkeadan almış olduğum vog tavamı birkaç kat olmak üzere streç film ile kapladım . Tavanın formu yapmak istediğim sepet için uygundu ve streç film ise sıcak silikonun halatı tavaya yapıştırmasını engelledi. Tavanın ters yüzünü ana zemin olarak kullanmak sureti ile sıcak silikon yardımı ile halat ipimi tavanın üzerine sardım. İstediğim forma ulaşınca tavayı yaptığım sepetten ayırıp , yapay orkidelerim ile süsledim. İşte Havlu sepetim :))






Yorum Gönder