Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Mart 2012 Salı

KEÇEDEN KAPI ÇELENK

      Keçe denilen malzemeye bayılıyorum . Ondan bir sürü obje tasarlamak , yaratmak mümkün ... Ne zaman Craft dükkanları dolaşsam rengarenk keçeleri görünce dayanamayıp , alıyorum . Zaman içinde bunlardan tasarımlarım olacak , aklımda yavaş yavaş şekillendirip not alıyorum :)



      İşte ilk Tasarım kızımın oda kapısı için Keçeden yapılan bir Kapı süsü. Yapılışına gelince ;  önce çelenk formatındaki straforu sıcak silikon yardımıyla beyaz kurdele ile sardım. Bu şekilde hem sıcak silikonun straforu eritmesi ihtimalini yok ediyoruz hemde çelengimiz çok daha güzel görünüme kavuşuyor. Daha sonra Keçe kumaştan oluşturduğum keçe çiçeklerimi yine sıcak silikon yardımı ile kurdela sarılı çelengime yapıştırdım.Keçe çiçeklerimin kimine gül şekli verdim , kimine kanzashi çiçeği , kimine de papatya.. Papatyalarımın ortasına birer inci diktim ...   Kızımın odasının renklerine uygun olması düşüncesi ile Pembe tonlarını tercih ettiğim kapı çelengimi arada beyaz keçe çiçekler ile detaylandırdım. Pembeyi çok seven minik kızım için tasarladım bu kapı süsünü :))

10 MARİFET' TE - 21 MART 2012






Hiç yorum yok: