Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Mart 2012 Salı

KAPI ÇELENK PEMBELİM


Kapı Çelenklerini yapmaya devam şu sıralar ... Aynı hafta içinde yaptığım 3. kapı çelengime Ben Pembelim adını verdim :)) Bu Kapı Çelengini yeni evimizin sokak kapısı için tasarladım. Şu sıralar sürekli bir dekorasyon ve dekoratif obje hazırlıklarındayım yeni evim için. Yerleşmeden evvel umarım aklımdakileri tamamlayabilirim . Nasıl Yaptığıma gelince ; Yine Çelenk formatındaki straforu çuval bezinden kestiğim şeritler ile sıcak silikon yardımıyla kapladım .. Daha Sonra aralıklı olmak üzere dantel şeritler ve fırfır detaylı organze şeritler ile çelengimi süsledim. Bu işlemi yaparkn çiçeklerimi koyacağım yerleri kafamda tespit belirledim.. ve bu bölgeleri çuval bezi ile sarılmış halde sade bıraktım. Yine sıcak silikon yardımı ile hamur gülü adı verilen yapma güllerimi üzrine yapıştırarak kapı çelengimi tamamladım ... Elimde biraz daha hamur güllerimden var fakat kapı çelengimi hem fazla boğmak istemedim hemde dantellerim fistolarım kaybolmasın istedim . Artan güllerimide yine sokak kapım için yapacağım başka bir projede değerlendireceğim. Bittiğinde bunuda bloğumda paylaşırım ... :))

10 MARİFET ' TE - 21 MART 2012






Hiç yorum yok: