Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

23 Ekim 2012 Salı

KAPI ÇELENK ...

YENİ BİR KAPI ÇELENGİ DAHA




Strafor önce şeritler halinde kesilmiş olan çuval kumaşı ile sarıldı . Daha sonra üzerine motifler yerleştirilip , sıcak silikon yardımı ile sabitlendi ... motiflerin hepsinin tabanı keçe üzerine yapıştırılan dantel ve döşemelik tarzı goblen kumaştan kesilen çiçek motifleridir. Kapı çelenginin asma aparatı halattan çalışılarak üzerine kumaş mini güller eklenmiştir. 2 adet kalın keçeden kesilen kelebek ilede çelenk detaylandırılmıştır.



Umarım Beğendiniz ......
Dükkandaki yerini aldı ......   Buradan Sipariş verebilirsiniz

Musmutlu kalınız .......
 

 
 
 

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok beğendim.Ellerinize sağlık.

meralhobiart dedi ki...

Çok şık olmuş...

örgü tasarımları dedi ki...

çookk şık olmuş..ellerınıze saglık...

huuuubakbi dedi ki...

ben de çok beğendim harika olmuş iyi bayramlar

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler peşkir peşkir , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili meralhobiart beğenmenize cok sevindim... Musmutlı kalınız :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili örgü tasarımları çok teşekkür ederim ... sizde musmutlu kalınız

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili mormenekşeler beğenmenize sevindim ... sevgiler kocaman kocaman