Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

8 Haziran 2012 Cuma

Benim Minik Kedim .....

Blogdaşlarımın emeklerini takip ediyorum . Çoğu zaman onlardan fikirler ediniyorum , denediklerini deneyip çoğalıyorum .Ve çok Beğendiklerimi , beni etkileyenleri paylaşmak istiyorum . Paylaşmayı seviyorum ..

İşte size salon sehpamdaki sevimli yaramaz ... Sizinle tanıştırmak ve Bu vesile ile sevgili deniza17 'yede kendisinin el emeği olan evimdeki pisiyi göstermek istedim.



Atlasam mı ??  Atlamasam mı Acaba ?  O Düşüne dursun , biz onu seyretmeyi çok seviyoruz.

Bunu çok becerikli bir blogdaşım yaptı ... Daha çok marifetleri var benim hayranlıkla izleyip de arasırada kopya çektiğim . :)) Benim 10 Marifet ' te ilk görüp te beğendiğim Kahve Ağacı Fikri Müthişti ve tarafımdan da kopyalanmıştır. Burda sizinle paylaşmıştım.

Kendisini tanımak isterseniz Bloğunu ziyaret edin. Biliyorum sizde seveceksiniz . Deniza'nın oyuncak eğlencesinin Oriental Ülkesi  ... Eğer Benimde olsun diyorsanız , pasajına uğrayın... renk renk sevimli kediler :))  Teşekkürler sevgili deniza17



Pişşşşttttt pisiciğimi kıskanmayın sevimli pisicikler.









1 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Beğenmenize çok mutlu oldum! Umarım bu kedicik evinize uğur getirir!