Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

8 Haziran 2012 Cuma

HALATTAN ABURCUBUR SEPETİ.............

Abur Cubur ' u kim sevmez ki .....

Kızım daha küçükken bizim Bakkal Dolabımız var dı . Bütün Abur Cuburlarımız Mutfakta Bir çekmece de durur du ve Adına Bakkal Dolabı denirdi.  Anneannemizin evinde geleneğimiz devam etti , ve dolabımıza Dayımızda ortak edildi.

Artık Büyümeye başladık ve Tabii ikimizde şu Abur Cubur sebebiyle azıcık kilo almaya başladık ... Bu Nedenle Bizim Bakkal Dolabı yeni evimizde Abur Cubur Sepeti 'ne terfi etti :))  

Daha Önce Hallattan yaptığım bu sepetleri sizinle burda ve burda olmak üzere paylaşmıştım.

İşte Buda yenisi




Buda içinin görünümü . Yapımında anllattığım gibi kullandığım streçfolyo hem sepetimin sağlam olmasını sağlıyor , hemde kirlenirse temizliği silinerek yapılabiliyor.


Evet Abur Cuburlar sepete :))


Sepette umarım çok kurcalanmamak üzere görev yeri olan Buzdolabı üstüne



Umarım Beğendiniz .....

Bunları sizinle Paylaşmayı Seviyorum
veee diyorum ki





PAYLAŞMAK GÜZELDİR , HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR VE İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.
Sevgiyle Kalın ......





10MARİFET ' TEYİM .... :)
TEŞEKKÜRLER 10 MARİFET

Halattan Abur-Cubur Sepeti

neslihanmetin
7 yorum var

2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

sepet çok cici, eline sağlık.
abur cubur sepetinin içinde kaç kalori var acaba:) biraz tehlikeli sepet olmuş, kilo bakımından:))
afiyet şeker olsun, kilo olmasın lütfen!!! :)
sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim . Bencede ici baya tehlikeli .... uzak durmaya calışmak lazım :))