Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

22 Nisan 2012 Pazar

Buda Benden size bir Kahve Ağacı....

İlk olarak 10 marifette sevgili deniza17 tarafından yapılan dekoratif kahve ağaçlarını görünce hem fikre hemde bu güzel objeye bayılmıştım. Ne zamandır aklımdaydı ... Sonunda kopyacılık yaptım ve Bende bir kahve ağacı yaptım , nasıl becebilmiş miyim ???  Bu ilk deneme mutfağımda cam içinde süs olarak kullanacağım , ilk fırsatta bir tanede daha ufak boyda yapıp , misafirlerime kahve ikram ederken tepsi dekoru olarak kullanmayı planlamaktayım... Teşekkürler deniza17 ........... :))



10 MARİFET ' TE  
     






2 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Çok güzel oldu! Güle güle kullanın 8)))

AsOrTiK dedi ki...

deniza'nın kahve ağacını görmüştüm, sizinki de gayet başarılı:) elinize sağlık. ayrıc küçüğünü yapıp kahve tepsisinde dekor olarak kullanma fikri harika:)
sevgiler