Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

8 Haziran 2012 Cuma

Ne Zamandır Alımdaydı Paylaşmak...... vee artık şimdi burda...

Bu Benim ikinci Goblen deneyimim (ilk Goblenlerimi daha sonra paylaşacağım , onlar canım anneciğimin evinde , görüntülerini hazırlamalıyım ) ...

Aslında Bitireli yedi sene kadar oldu , ama hem blog ...vs olaylarında yeniyim hemde ancak fırsat buldum...

vee Dedimki Benim göz nurum eksik kalmasın Bloğumda , aklımdaki yerleşsin Bloğuma ...

Seviyorum Goblen işlemeyi , çarpıları sayarken terapi oluyor , insanın aklı kalabalıktan kurtuluyor...  

Goblen Tablolarım Kızımla Yaşıt nerede ise , Kızıma Hamile iken işlemiştim ben bu kuşlarımı , şimdi evimizin duvarlarını süslemekte ...

Goblen Panomda 8 Tane kuş var ... Daha sonra 2 tanesi ayrıca tekrar işlendi... Onuda sizlerle payşalıyorum ... Niyetim Toplamdaki 8 kuşu , 2 şer kuş şeklinde işlenip tekrar işletip ; Tamamından bir duvar köşesi oluşturmaktı .... Diğer 2 si ' de yolda ... Araya birşeyler karışmış , bir kenarda kalmış bunca sene , ama bitmek üzere  :))  

Aradan baya zaman geçmiş , iş hayatı - çocuk - hayatın getirdikleri derken .... Daha niyetin tamamlanmasına 4 kuş yani 2 pano daha var .... Umarım en kısa zamanda :))  Hem denemiş olacağım Bakalım yıllar sabırdan ne kadar alıp , götürmüş .

Bakalım Beğenecek misiniz ?? 










Bu Arada Yazın ilk Günü ....
Sımsıcak , Neşe dolu , Mutlu , Keyifli
Sağlıklı Bir yaz olsun Hepimize

Bir dahaki sefere , bir sonraki paylaşıma kadar , Sevgiyle ve Mutlu kalın ....


Bu sevimli Kedi Haziran kedisi ... Resim Giller Takvimi http://www.giller.com.tr/ sitesinden alıntıdır. Kedi sevenler birer tane edinebilir bu takvimden , cok sevimliler ....













10 MARİFET ' TEYİM...       

TEŞEKKÜRLER 10 MARİFET

Goblen Duvar Panolarım

neslihanmetin
4 yorum var




Yorum Gönder