Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

2 Haziran 2012 Cumartesi

Lila 'lı Peçete Halkaları.....

Lila 'lı Peçete Halkaları.....

Bizde hiçbirşey Tek yapılmaz :))  Çünküüüü  Tek başına mutlu etmez . Gücüm yettikçe , zamanım oldukça bende olandan sevdiklerimde de olmalı :)) 

İşte buda annecik icin yapıldı... Onuda sizinle paylaşmak istedim. Dün paylaştığım  Geceden İzler , Somon Renkli Peçete Halkaları..... yazımda Malzemeler ve yapılışı hakkında bilgi vermiş , ve yapım aşamalarını sevgili izleyicilerim icin resimlemiştim..

Sırada kızkardeşe yapılacak olan var , ama azıcık bekleyecek :)) .......




Buda pisicik :))




2 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

bloğuma hoşgeldiniz çok memnun oldum peçete halkaları harika olmuş ellerine sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler , sizde hoşgeldiniz .... sevgiler