Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

1 Haziran 2012 Cuma

Geceden İzler , Somon Renkli Peçete Halkaları.....

Dün gece küçük kızım uyuduktan sonra baktım sıkılacağım ,
ve boş boş Tv seyretmek çokta bana göre değil , elimde oyalanacak birşeyler mutlaka olmalı
Bende açtım Hobi dolabımı , bakındım ve elime Perde rustiğinden artan halkalar geçti ....  Hobilerimle tekrar ilgilenmeye başladığımdan beri hiçbirşeyi atmaya kıyamaz oldum :))


eee dedim , hadi değerlendirmece :))  



İşte malzmelerim  ; 


Rustik Halkalarını sıcak silikon yardımı ile somon renkli kurdela ile sardım..


Ardından yapma çiçeklerin orta kısımlarını ve saplarını çıkarardım. Ortası boşalan yapma çiçek göbeklerine sıcak silikon yardımı ile inci boncuk yapıştırdım. 


Daha sonra kurdela ile sarılmış olan rustik halkalarına , herbirine dörder tane dizayn etmek sureti ile inci boncuklarla süslenen yapma çiçekleri yapıştırdım.



Bence çok ta kibar oldular , Ne dersiniz ....
8 kişilik peçete halkası takımımı beğendiniz mi ????


Hiç yorum yok: