Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

1 Haziran 2012 Cuma

KARGOM HEMENCİK GELDİ..... :))

SESİBER 'İN ÇİÇEKLERİ ........

Keçe ile uğraşmayı seviyorum .  Keçe herşeyde yakışmakta ve çok kullanışlı bir malzeme .
Kimi zaman kendim keserek yaptığım motifleri kullanıyorum , kimi zamansa sevgili Sesiber 'in Emeksensin dükkanından alıyorum. Çünkü ince keçenin kesimi eğer kalıp makineniz yoksa (Sizzix Big Shot ) hayli zor . Makine hayli ücretli .  İş makineyi almakla bitmiyor , motif kalıplarıda ayrıca satılıyor. Eh şu sıralar beni hayli aşmakta bu tip bir yatırım. Belki ilerde Emeksensin , pasaj gibi online sitelerde benimde butik açma planım var . O zaman bu yatırımı düşünebilirim.   Ama Önce dikiş Makinası var aklımda :))   
Eğer planladığım objede kullanacağım motif sayısıda fazla ise bu parçaların hepsini aynı kesmek mümkün olmuyor yada ben beceremiyorum. İşte o zaman imdada sevgili Sesiber yetişiyor.

Kargom elime işyerimde ulaştı sevgili Sesiber , hemde en süratli biçimde ...Hemde bugün Cuma olmasına rağmen Pazartesi 'ye sarkıtılmadan . Yine hepsi ayrı ayrı paketlenmiş , paketlere birer adet kalp motifi iliştirilerek , paketler kapatılmış. Özenine ve emeğine gösterdiğin saygı için  Teşekkürler Sevgili Sesiber ....


Bu yazıyı öğle arasında yazıp paylaşmak istedim. Şimdi hemencik akşam olsada , aklımdakileri yapsam.




2 yorum:

sesiber dedi ki...

Neslihan Hanım ne kadar incesiniz. Emeğin değer bilenlere gitmesi çok güzel ve paha biçilemez.
Çok çok teşekkür ederim paylaşımınız için.
Sevgiler

Sibel

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Rica ederim , sibel hanım .... sevgiler