Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

15 Aralık 2012 Cumartesi

YENİ HALAT SEPETLER YAPTIM...

Daha önce bunların benzerlerini yapmış ve sizlerle Burda , Burda ve burda paylaşmıştım... Bu sepetler çok kullanışlı oluyor , ister banyoda havlu sepeti - ister mutfakta aburcubur sepeti , ister odanızda çorap/fular toplamak için dolapiçi sepeti , ister salonunuzda dekoratif olarak kullanabilirsiniz...Baktım elimde hala halat var ve özlemişim aslında bu sepetlerle uğraşmayı , yenilerini yaptım ... 10 Marifet çiler tanırlar kendisini ama ben tekrar belirteyim .... Tabiii sesi'nin keçe çiçekleri ile .... :))

Yapılışı için Burda bilgi vermiştim... Sevdiyseniz sizde deneyebilirsiniz
yok ben uğraşamam ama benimde olsun diyorsanız ve bloğumu takip ediyorsanız kermes sonrası dükkanda  , emeksensin ' de ve pasaj ' da bulabilirsiniz....








Hiç yorum yok: