Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

17 Aralık 2012 Pazartesi

Noel Çoraplarım....

Tamamen el yapımı Noel çoraplarımı sizinle paylaşmak istedim...
Keçe , Kumaş , Fisto , kurdela , Keçeden içi elyaf doldurularak hazırlanan figürler , dantel aralar kullanılarak hazırlanmıştır. İçleri araya elyaf konularak astarlanmıştır .... Azıcık acemilikler gözüme çarpsada :) fena olmamış ne dersiniz .... Daha iyileri dikiş makinem gelince ...Henüz bir dikiş makinem malesef yok fakat kararlıyım bugün sipariş vereceğim ... O zaman sanırım daha iyi başarabileceğim işlerimi... Ben yinede sevdim ... 2 Tanesi kermeste beğenilip alındı ve çok mutlu oldum...
Şimdi 29 Aralık ta düzenlenecek olan bir başka kermese hazırlanacağım ... Ne keyifli bir şey miş insanın kendi el emeği göz nuru yaptıklarını insanlarla paylaşmak , beğenilerini görmek - yaşamak ... Sevdim ben bu işi :))

 


 





 





 

 

2 yorum:

yasem dedi ki...

harika olmuşlar ben bayıldım ellerinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili yasemin , beğenmene mutlu oldum... sevgiler