Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

17 Aralık 2012 Pazartesi

Kanaviçe Türk İşi Bardak Altlıklarım

Kanaviçe Türk İşi Bardak Altlıklarım

Kanaviçe elde işlenen Türk motifleridir, Gerçek Deri Kenarı dantelle zincir çekilip , porselenleştirme sıvısı ile sertleştirilen kanaviçe işlemeler içlerine yerleştirilip , üzerlerine cam kestirilerek konulmuştur.... 6 adet bardak altlığından oluşan set tekrar zincir çekilip , dantelle örülen bir kesenin içine konulmuştur.
Yorumlarınız Lütfen .... :)  Nasıl Buldunuz ...




Ben etamin - goblen - kanaviçe bardak altlıklarını çok seviyorum ... Ama bir türlü işlediğim motifleri içine yerleştrebileceğim ve bardak altlığı olarak değerlendirebileceğim bir aparat bulamadım.. Sonunda cam kestirmek icin gittiğim camcı elimde kenarı dantel zincir çekilmiş derileri görünce ne anlatmak istediğimi anlar gibi oldu... deneyecek bu tarz bir obje yapmayı cam veya alt ahşap plaka üst ise plakaya geçirilen cam falan gibi birsey ... Denemeleri başarılı olursa sizinle paylaşacağım burada ... Eskiden Dmc nin yurtdışında bu tarz bir ürünü vardı ama şimdi sanırım bu firmada üretmemekte .... çeşitli promasyon firmalar ile görüştüm . Hani şu firmalar için yapılan reklam bardak altlıkları için ama onlarda çok yüksek sayıda çalışıyorlar ... Benim o akadar işleme yapmam çok zorrrr ...
Sizin aklınıza gelen yada bildiğiniz birşey olursa lütfen banada haber verin...












2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok çok beğendim ellerinize sağlık.İş güzel sunumu güzel zevkinize bayıldım.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza...sevgiler