Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

17 Aralık 2012 Pazartesi

Cute Cats / benim Hobilerim Kermeste idi....


Heyecanlandırıcı , keyifli bir deneyimdi... Yeni insanlar tanımak güzeldi... Keyifleri sizin gibi olan insanlarla bir çevre paylaşmak güzeldi... Ürünlerinizi insanların incelemesi , beğenmesi , eleştirmesi , fikir üretmesi bunları sizinle paylaşması güzeldi.. Kısacası yeni -değişik ve keyifli bir deneyimdi. 

Benim Canım , Herbirşeyim Anneme
            ve Şükran anneanneye (Kızımın deyimi ile yaşlı anneanne .. :) ..) binlerce teşekkürler ...
Çok emek verdiler benim için ... Benim yarım gün mesaim olduğundan onlar ilgilendiler standımın hazırlanması , kurulması ...vs işlerle ve başında beklediler... bana düşense emeklerimi keyifle izlemek ve günün geri kalan bölümünü keyifle yaşamaktı...

29 Aralık 2012 tarihinde yine Pembe Çarşı'da Kanserle Savaş derneğinin yine Kermes etkinliği olacak... Bunada katılmayı düşünmekteyim... sevgili Bursa'da bulunan Blog Arkadaşlarım Sizide beklerim . gelin Tanışalım , görüşelim , sohbet edelim , paylaşalım...



 


 Buda ben....
 
 Sevgiyle ve Musmutlu Kalın


Hiç yorum yok: