Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

6 Nisan 2012 Cuma

Kavanozlar Giyindi.......... :))

Klasik paşabahçe kavanozları vardır , cam ve beyaz kapaklı . Oldukça sıradan görünümleri vardır ama kalın cam olduğundan kolay kırılmaz ve çok işe de yararlar. Eh Biraz görünümlerini değiştirirsek hem işe yararlar hemde estetik görünüme kavuşurlar ... :))
Evde kullanmadığım eski bir yün fularım vardı ... Üst Kapak boylarında parça keserek kavanoz kapak üstlerine ve daha büyükçe parça keserek kavanoz kapak içlerine sıcak silikon ile yapıştırdım . iç kısımları yapştırırken iyice gerdirdimki kapak kapanabilsin. Yapıştırılan Yün parçalar Arasında kalan kavanoz kenar bölümü akrilik boya ile boyadım... En sonda keçeden kestiğim motiflerle süsledim ... Şimdi onlara mutfağımda daha severek yer açtım :))


10 MARİFET ' TE 
    







2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kavanozlar çok şeker olmuşlar.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler güneş , sevgiler