Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

30 Mart 2012 Cuma

Çiçekli Nazarlık ve ve Dekoratif Duvar Süsü....

Çiçekli Nazarlık ve ve Dekoratif Duvar Süsü ;  Mantar nehaleye sıcak silikon yardımı ile yapıştırdığım Büyük Boy Cam nazar boncuğunu beyaz hamur güllerle süsledim. Ve Güllerle aynı renkteki kurdela ile asma aparatı yaptım.  Bence artık sıradan bir nazarlık olmaktan kurtuldu. Dekorasyonu yine beyaz hamur gülleri ile yaptığım dekoratif duvar süsü ile tamamladım. Yapımına gelince yine beyaz hamur güllerimi ve beyaz tülleri yuvarlak strafora sıcak silikon yardımı ile yapıştırıp , güller ile aynı renkteki kurdeladan asma aparatı yaparak tamamladım. Yakışan bir ikili oldu :)








10 MARİFET ' TE   -  31 MART 2012





5 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Elinize sağlık,ne güzel duvar süsü olmuş.:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

çok teşekkür ederim . sevgiler

Adsız dedi ki...

Elinize saglik cok guzel olmuslar.Gulleri yaptiginiz hamurun tarifi var mi?

emekliyim.com dedi ki...

Bana harika fikirler verdiniz tesekkürler:)) simdide en kocamanından nazarlık bulup almam gerek

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

mantar nehale üzerine yapıştırmıştım , sıcak silikon ile dikkat edin , çevresine güller saracaksınız. nehale boyundan daha küçük olması lazım nazarlığın . :)) sevgiler