Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

6 Nisan 2012 Cuma

Sepet yenileme .......

Sepetler çoğumuz için ıvır zıvır dağınıklıkları toplamada evlerimizin vazgeçilmez çözüm ortaklarıdır. Zaman icinde eskiyen deforme olan yada görünümlerinden sıkıldığım sepetlerimi keçe - dantel - arma gibi malzemeler ile süsledim....




HASIR SEPETTEN KEÇE VE DANTELLE GİYDİRİLEN TURUNCU HASIR SEPETE


KEÇEDEN KESİLEN ÇİÇEKLER İLE SÜSLENEN İKEA KUMAŞ SEPETLERİM





TELLİ HASIR SEPETİN KEÇE GİYDİRİLMİŞ KELEBEKLİ GERİ DÖNÜŞÜMÜ


DANTEL GİYDİRİLEN KALIN KARTON SEPET

  











2 yorum:

Adsız dedi ki...

YAPILAN ŞEYLER GERÇEKTEN DE BİRER ŞAHESER.EMEĞİNİZE SAĞLIK. AMA YAPILMA AŞAMALARINIDA FOTO OLARAK GÖRSEK BİZİM AÇIMIZDAN BİRAZ KOPYA OLURDUU :))) ELLERİNİZE SAĞLIK...!

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:)) yapılışı anlatıyorum genelde ama , görselde koyarım ... Mesajınızda isim göremedim . Bu nedenle daha fazla yardımcı olamadım size