Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

11 Nisan 2012 Çarşamba

Dekorasyonda Tepsi


DekorasyondaTepsi Kullanımı son zamanlarda yeni dekorasyon trendleri arasında . Çeşitli dekorasyon mağaza ve internet sitelerinde , blog sayfalarında birçok örneğine rastlamak mümkün. Yani Ürün çeşidi çok fazla.







Tabii bu trendy dekorasyon ürünü haline gelen yılların tepsisi fiyatlarınıhayli arttırmış durumda ... :)) Hal Böyle Olunca Bende ham Mdf - ahşap Olarak hobi dükkanlarında satılan tepsilerden (fiyatları 5 - 15 arası değişmekte ) alıp işe koyuldum .... :))
Bakalım Ortaya neler çıktı... ??
Beğenecekmisiniz ......???
  

 İşte Bunlarda Benim tepsilerim ;

ÇİÇEK KOKULU NOSTALJİK HANIM BANYO TEPSİM




Mdf tepsiyi Önce dolgu verniği ile astarlayp , ardından zımparalayıp beyaz akrilik boya ile boyadım . Daha sonra transfer çalışması gerçekleştirdiğim tepsinin iç kenarlarını sıcak silikon yardımı ile yapıştırmak suretiyle somon rengi yapma güllerle süsledim. En son dantel şeridimi tepsinin yan kenarlarına yapıştırarak inciler ile süsleyip , tepsinin tamamını vernikledim.

PEMBELİM YATAK ODASI TEPSİM






Mdf tepsiyi Önce dolgu verniği ile astarlayıp , ardından zımparalayıp beyaz akrilik boya ile boyadım . Çiçek motifli angalez ara dantelimin (genişçe bir ara dantel seçtim)  çiçek motiflerinin ortalarına pembe cam boncukları dikip , ara dantelini tepsinin  içine alt ve üst bölümlerine yine sıcak silikon ve silikon tabancası yardımı ile yapıştırdım.  Daha sonra tepsinin iç 4 köşesine sıcak silikon yardımı ile yapıştırmak suretiyle pembe rengi yapma mini çiçeklerden oluşturduğum demetlerle süsledim. En son arkası düz olarak satılmakta olan iri inciler ile göz zevkime göre incileri tepsi içinde yapıştırarak süsleyip , tepsinin tamamını vernikledim.

KELEBEKLİ TEPSİ


Mdf tepsiyi Önce dolgu verniği ile astarlayıp , ardından zımparalayıp beyaz akrilik boya ile boyadım . Kelebek desenli peçetemden kestiğim kelebek desenleri ile peçete transferi tekniği uygulayarak süslediğim tepsimin iç yan kenarlarına perde uçlarında kullanılan sert dantel şeritlerden yapştırdım . Ham seramik olarak alıp boyayarak verniklediğim pembe seramik güllerim tepsinin köşe iç kısımlarına sıcak silikon ile yapıştırdım. En son tepsinin tamamını vernikledim. Henüz Kullanım alanı ve iç dekoru belli değil . Çünkü Kız kardeşin evine gidecek ....   :)) 

SALON TEPSİSİ


İkea dan almış olduğum tepsimi , üzerine minik inciler dikilerek süslenmiş olan tül örtüm ile süsledim. Nostaljik içki kraflarım için kullandım :))



10 MARİFET ' TE 
   
















Hiç yorum yok: