Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

12 Nisan 2012 Perşembe

ABAJUR TEALİGHT ......

Geçen Gün evime avize almak amacıyla girdiğim bir aydınlatma dükkanı taşınma nedeni ile ürünlerini tasfiye ediyor idi .   3 şapka - 5 şapka - 8 şapka şeklinde satılan tavan avizelerinin şapkalarının ayrıca satılabileceğini öğrenince 2 tane siyah mini abajur şapkası aldım . Onları kendim simli kordon , inci ve kurdeladan yaptığım güller ile süsledim. Uçlarından ise sıcak silikon yardımı ile sabitlediğim kristal taşlı zincirlerden sarkıttım. Daha sonra süslediğim abajur şapkalarımı içine tealight mumu yerleştirdiğim düz cam kırmızı şarap bardaklarıma oturttum. İşte benim mini tealight abajurlarım :))



10 MARİFET ' TE  
 






4 yorum:

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

çok şık ve güzel olmuşlar. bayıldım. rengide çok güzel durmuş.ışık yanarken resmini çekseydin yeşil harika görünürdü.güle güle kullan. ellerine sağlık.

VİNTAGE TASARIMLAR dedi ki...

Harika olmuş canim ellerine saglık .

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmene sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , evet ya bakın bu aklıma gelmedi , iyi fikir :)
Sevgiler