Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

10 Nisan 2012 Salı

Deniz Kabuklarından Banyoda Dekorasyon ...

Daha önce deniz kabuklarından bir kapı çelenk yapmış ve burda paylaşmıştım. Elimde kalan deniz kabuklarını başka projelerde değerlendirmeyi planlamaktaydım......İşte bitti . Benim Banyomdaki deniz köşelerim .......  :))

DENİZ KABUKLARI HALATTA
Halat ipini misina ile çember formatı vererek dikerek yaptığım forma, uçlarını deldiğim deniz kabuklarını yine misina ile diktim. Son olarak cam nazar boncuklarım ile renklendirdim.







KASNAKTA  DENİZ KABUKLARI

Ahşap nakış kasnağına çuval bezi kumaşını sabitledim ve üzerine deniz kabuklarından dekor yaptım. Deniz kabuklarını sıcak silikon ile çuval bezi kumaşına yapıştırdım.


VAZODA DENİZ KABUKLARI DOLAP SÜSLERİM
 Şeffaf Cam vazolara dizayn ettiğim deniz kabuklarını mavi cam boncukar ve yine mavi ağırlıklı olarak ve akvaryum satan dükkanlardan temin edebileceğiniz objeler ile renklendirdim.


DENİZ KABUKLARI İLE SÜSLENEN DEKORATİF MİNİ ŞİŞELERİM
 Mini cam şişelerime önce sıcak silikon yardımı ile halat ipi sardım , ardından deniz kabuklarımı yine sıcak silikon ve silikon tabancam yardımı ile yapıştırdım. En son şarap mantarlarımdan şişelere tıpalar yaptım.



10 MARİFET ' TE 
 























2 yorum:

emekliyim.com dedi ki...

Acilen halat almaya carsıya cıkmam şart oldu deniz kabuklarım o kadar cok varki ne zamandır ne yapsam diye aranıyordum bayıldım yaptıklarınıza ellerinize emeginize saglık:))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim. yapacaklarınızı merak ettim , sevgiler