Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

19 Nisan 2012 Perşembe

Bende denedim , işte benim Runner Çalışmalarım ...

Sevgili Sesiberin keçeden kesilmiş çiçek motiflerinden ve kendi kestiğim keçe motiflerimide kullanarak çalıştığım Runner denemelerim. 

Keten kumaş üzerine , ortasına inci dikilmiş keçe çiçek motifleri , keçeden kesilen kelebekler , yapraklar dikilerek yapılmıştır. Daha sonra kenarlara dantel şeritler dikildi. Yeni birşeyler denemeyi , üretmeyi seviyorum . Aynı zamanda iş sonrası akşam saatlerinde minik prensesim uyuduktan sonra bana hem dinlence hem stres atmak icin terapi oluyor . Nasıl güzel olmuş mu :))




10 MARİFET ' TE  
 









4 yorum:

Aynur dedi ki...

başarılı olmuş bence,devamı gelsın o zaman diyelim :)
http://nulkam.blogspot.com/
benim blogada beklerım :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık, zaten senin her konuda yetenekli olduğunu biliyorum arkadaşım :D süpersin... Ankara dan sevgiler...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili nulkam teşekkürler , o zaman devamı gelsin :)) Bloğuna geleceğim sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili sibel nazik yorumuna çok teşekkürler .... Bursa 'dan da kucak dolusu sevgiler... sende süpersinnn :))