Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

19 Nisan 2012 Perşembe

GERİ DÖNÜŞÜM DUVAR PANO...

Yaz yaklaşıyor , birde şu yağmurlar fırtınalar bitsede balkon keyifleri başlasa diye düşünürken , azıcık balkon için dekorasyon yapmak gerektiğini hatırladım . Erkek kardeşimin elinden çöpe giderken son anda kurtarılıp değerlendirilmeyi bekleyen çerçeve ile ilk balkon dekorum .  ; Cam Çerçeveli resmin camı kırılıp , resmin kendiside kirlenip-yıpranıp, kullanılmaz hale gelince bende ondan balkonum için bir duvar panosu yaptım.
Çerçevenin içine sıcak silikon yardımıyla halat ipinden sarmak yolu ile (hala tükenmeyen bereketli halat ipim :) )  çeşitli desenler yaparak üzerlerini deniz kabukları , nazar boncukları ve cam bancuklarla süsledim.
İşte benim deniz konseptli duvar panom :))  Henüz devam eden fırtına sebebi ile Balkon duvarıma asamadım ama , güzel duracağını düşünmekteyim ....

10 MARİFET ' TE














Hiç yorum yok: