Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Nisan 2012 Cuma

ESKİ DANTELLERİ DEĞERLENDİRMECE ....PROJE 1 - DANTEL SAKSI KELEBEKLERİ.....

Hepimizin geçmişinde önemli yer tutan dantel örtüler , salon takımları ... yapımı hayli emek isteyen ve artık dekorasyonda demode olduğu düşünülmekte olan dantellerimiz malesef kullanılmamakta. Ama hiçbirimiz onları atmaya kıyamayız .. İşte Bir Dantel Değerlendirmesi örneği ... Örtü olamayan danteller ilk etapta saksı kelebeği olurlar :))  Nasıl Fikir Beğendiniz mi ??
Bu Değerlendirmelerin devamını getirdikçe , aklımdakileri ve uygulamaları sizinle paylaşacağım ... Sevgiyle Kalın

Yapılışı hakkında minik ipucu ;
Kullanmadığınız dantellerinizi istediğiniz bir obje şeklinde kesin . Daha sonra  bir kaba koyduğunuz porselenleştirme tutkalı içine kestiğiniz örtüyü batırarak tamamının tutkala bulanmasını sağlayın . Tutkal Fazlalıklarını bir fırça yardımı ile kestiğiniz dantelinizin üzerinden temizleyerek kurumaya bırakın... Kuruyup sertleşen dantelinizi inci - kordon - boncuk - ... vs gibi malzemeler ile dilediğiniz şekilde süsleyin ... Ben kelebeklerimde püskül , takı yapımında kullanılan metal boncuklar ve nazar boncukları kullandım. Kelebeğin gövdesini dantel ara boşluklarından geçirerip sararak şekil verdiğim şönil de denilen pipo temizleme çubukları ile oluşturdum. En son olarak onları Balon çubuklarına sabitledim.  Yağmurlar sanırım artık bitiyor , artık balkon saksılarımı süsleyebilecekler ....






10 MARİFET ' TE   
      






2 yorum:

ÖZ MODİSH dedi ki...

Ama ben hala dantel severim zarif kibar olanlarını:)Farklı bi değerlendirme olmuş ellerine sağlık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler .... danteli bende severim :))