Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

23 Mart 2012 Cuma

KÜPELERİM İÇİN ORGANİZER YAPTIM.....

Her sabah işe giderken onlarca kutu karıştırıp uygun küpeyi bulmak ne çok zamanımızı almaktadır .... Bu çözüm ilk olarak 10 marifette gözüme takılmıştı. Burda da başka bir örneği bulunmakta ... Bende kendi küpelerim için yaptım ... Şimdi sabah telaşşında hepsi önümde ve düzenli . Seçimim daha kolay oluyor. İlk fırsatta Kolyelerim içinde farklı birşey yapmak niyetindeyim :))
Nasıl yaptığıma gelince büyükçe boy mdf resim çerçevesini önce dolgu verniği ile vernikleyip , zımparaladıktan sonra beyaz ahşap boyası ile Boyadım. Çerçevenin kenarlarına transfer-dekopaj teknikleri ile melek ve çiçek resimlerimi yerleştirdim. Daha sonra çerçevenin içi için çuval bezi kumaşımı ölçerek kullanmadığım başka bir kumaşa diktim. Kullanmadığım dantel sehpa örtülerimden birkaç tanesini motiflere ayırarak ; motif dantelleri bir şerit oluşturma mantığı ile bu çuval bezime dikmek sureti ile sabitledim. Çerçeve boyunca dantel şeritlerimi tekrarladım. Kullanılacak Çerçevenin ebadını , şeritlerin ara mesafesini ve şerit adedini herkez kendi küpe adedine göre dengeleyebilir . Yanlız dikkat top küpeler için bir sıra kurdela veya fisto şerit yapmayı ihmal etmeyiniz çünkü dantel motiflerden bu küpeler düşmekte. Son olarak sıcak silikon yardımı ile çerçevenin iç köşelerine sabitlediğim kumaş fonumun arkasını maket kartonu ile kapatarak çerçeveye raptiyeledim ... Bir benzeri Etsy butikte 49 USD Karşılığında satılmakta üstelik ebatları da çok daha küçük :)

10 MARİFET ' TE  - 27 MART 2012










Hiç yorum yok: