Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

23 Mart 2012 Cuma

KEÇEDEN KELEBEKLİ DOLAP SEPETLERİ ....






Dolap içinde çorap , kemer , fular ..vs gibi giyim eşyalarının daha düzenli olmasını sağlamak için dolap içi çanta sepetler yaptım . Farklı amaçlarlada kullanılabilir ; mesela ilaç sepeti , makyaj sepeti... Keçe kumaşı öncelikle çanta formunda (yan bölümlerini içinde saklanacak objelere göre daha geniş yada daha dar olarak tasarlayabilirsiniz ) keserek yanlarını görünmez ip ile diktim daha sonra üzerine yine keçe kumaştan keserek yaptığım kelebeklerimi diktim :)

10 MARİFET ' TE - 27 MART 2012














2 yorum:

Unknown dedi ki...

hem fikir,hem keçe sepetler çok güzel olmuş.elinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

çok teşekkürler , sevgiler