Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

23 Mart 2012 Cuma

KIZIMIN PEMBELİ MİNİ AĞAÇCIKLARI :)

Özellikle yabancı art craft sitelerinde Scrapbook çalışmalarında daha önce birkaç örnek görmüştüm. Ülkemizde henüz scrapbook fazla yaygın değil. Bu nedenle malzemelerini temin etmekte hayli zor. Ben bu özel kağıt ve kartonlardan bulamayınca biraz hayal gücümü kullandım. Karton zaman içinde ıslanmak veya farklı bir sebeple zarar görebilirdi bende Renkli telli dosyalardan faydalandım. Şekilli delgeçler ile Telli dosyalardan bol miktarda çiçek formatı kestim. Renkli pullar , mini inciler yada renkli inci başlı toplu iğneler yardımı ile yuvarlak straforlarımı bu çiçekler ile kapladım . Daha Sonra strafor toplarımı plastik birer çubuğa geçirdim. İçine sıcak silikon yardımı ile sünger sabitleyip akabinde üzerini keçeden kesilen parça kumaş yada banyo lifi ile kapladığım galvaniz mini kovacıklarıma mini ağaçcıklarımı yine sıcak silikon yardımı ile sabitleyerek gövdelerini renklerine uygun kurdelalar ile süsledim. Kızım Odasının cam içine hazırlanan mini pembe ağaçcıklarını çok sevdi.


10 MARİFET ' TE  - 25 MART 2012







Hiç yorum yok: