Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

23 Mart 2012 Cuma

KOKOŞ KELEBEKLERİM :))


        Ben bunları ilk olarak 10 marifet sitesinde görüp çok beğenmiştim. Daha sonra blok sahibinin pasaj da bulunan dükkanından ahşap kelebekleri aldım. Aslında aldığımda aklımda çok da fikir yoktu.. Sonradan bunlar ortaya çıktı. İşte benim dantelli – fırfırlı – güllü Kokoş Duvar Kelebeklerim J



         Önce Onları Dolgu verniği denilen madde ile vernikleyip , daha sonra zımparaladım. Bundan sonra Beyaz Ahşap boyası ile Boyadım. Ahşap kelebeklerin arkasına kelebek boyutundan biraz büyük olmak üzere beyaz ve kiminde kırmızı keçe kullanarak , keçeleri ahşaba sıcak silikon yardımı ile yapıştırdım. Keçeler kelebeklerin arka formlarını oluşturdu.  Daha Sonra Kiminin üzerine boncuk , pul ,inci,  cam boncuk yapıştırdım  , kimine dekopaj – transfer yaptım . Birinde ise Keçe ile ahşap arası boş kalan kısımlarına desenli çiçekli kumaşlar yapıştırdım . Son olarak da daha önce kelebek boyutundan daha büyük olarak kestiğimi belirttiğim arka fonu oluşturan keçenin önde kalan kısımlarına ve ahşap kelebekler yanlarından taşan kısımlarına danteller – fistolar ve fırfırlar koyarak onları süsledim….
       Henüz karar vermedim ama evimin tadilatları bitiminde taşındıktan sonra sanırım ya kapanan balkon duvarımda yada mutfak duvarımda kullanacağım. Tabiii birkaç tanesi evlenecek olan kızkardeşin çeyizine J

                10 MARİFET 'TE - 24 MART 2012
                                                   Benim Kokoş Kelebeklerim









1 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Merhaba Neslihan hanım, bloguma yorum bırakan ortak bir arkadaşımız sayesinde sizin bizden aldığınız kelebekleri gördüm :D

Ellerinize sağlık ne kadar da güzel olmuşlar değişik bir hava vermişsiniz. Renkleri ve keçelerle biraraya gelmesi çok güzel bir düşünce. :D

Ayrıca kedi figürü için de görüşmüştük sizinle sanırım...

Sevgiler gönderiyorum ve kolaylıklar diliyorum Neslihan hanım...