Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Nisan 2013 Cuma

Bende Öğreniyorum , az kaldı ... başarıyorum


Artık okuduklarını daha iyi anlıyor ve ille de paylaşmak istiyorsun ... Sanırım olgunlaşıyorum :) (Birkaç ay sonra 40' a uzanan basamaklara daha yakın olacağım.  az yılım kaldı kırk demeye :) ...Amma ve lakin Tabiii ki asla yaşlanmıyorum :) Sadece olgunlaşıyorum ve anlıyorum ...  :) ...)  ... Vee bidee biliyorum ki PAYLAŞMAK GÜZELDİR.

HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR VE İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR ......

İşte yine sindirerek Defalarca okuduğum , farkına vardığım ve çok sevdiğim bir Şiir paylaşmak istediğim  .... Usta Güzel anlatmış  ....



ATAOL BEHRAMOĞLU' ndan ÖĞRENDİM Kİ.....


Öğrendim ki.. Kimseyi sizi sevmeyi zorlayamazsınız.Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz, gerisini karşı tarafa bırakırsınız.
Öğrendim ki.. Güveni geliştirmek yıllar alıyor,yıkmak bir dakika.
Öğrendim ki.. Hayatında nelere sahip olduğun değil kiminle olduğun önemli.
Öğrendim ki.. Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek.
Öğrendim ki.. İnsanların başına ne geldiği değil o durumda ne yaptıkları önemli.
Öğrendim ki.. Ne kadar küçük dilimlersen,dilimle her işin iki yüzü var.
Öğrendim ki.. Olmak istediğim insan olabilmem çok vakit alıyor.
Öğrendim ki.. Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek,hangisi son görüşmek olacak bilemiyorsun.
Öğrendim ki.. Bittim dediğin andan itibaren pilinin bitmesi daha çok var.
Öğrendim ki.. Kahraman dediğimiz insanlar bir şey yapılması gerektiğinde,yapılması gerekeni şartlar ne olursa olsun yaparlar..
Öğrendim ki.. Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.
Öğrendim ki.. Bazı insanlar sizi çok seviyor ama bunu nasıl göstereceğini bilmiyor.
Örendim ki.. Düştüğün zaman seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları kaldırmak için elini uzatır.
Öğrendim ki.. İki insan aynı şeye bakıp tamamen farklı şeyler görebilir.
Öğrendim ki.. Hiç tanımadığın insanlar,iki saat içinde senin hayatını değiştirir.
Öğrendim ki.. Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır.
Öğrendim ki.. Duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez.
Öğrendim ki.. Tecrübenin kaç yaş günü partisi yaşadığınızla ilgisi yok,ne tür deneyimler yaşamanızla var.
Öğrendim ki.. Ne kadar yakın olursa olsunlar en iyi arkadaşlar da arasıra üzebilir, onları affetmek gerekir.
Öğrendim ki.. Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.Bazen insanlar kendisini affedebilmesi gerekiyor.
Öğrendim ki.. Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.
Öğrendim ki.. Şartlar ve olaylar kim olduğumuzu etkilemiş olabilir.Ama ne olduğunuzdan kendimize sorumluyuz.
Öğrendim ki.. İki kişi münakaşa ediyorsa,bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.
Öğrendim ki.. Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.Ve problem fırsatın yanında cüce kalır.
Öğrendim ki.. Sevgiyi çabuk kaybediyorsun,pişmanlığın yıllar sürüyor.

ATAOL BEHRAMOĞLU

BEN DERİM Kİ ; 




VEEEE  Benden dip Not ;  

ÖĞRENİRKEN ;
Her daim şansınız yanınızda olsun , 

paylaştığınız sıcak dostluklar 

her an kanatlanmaya hazır umudunuz  
çokk sevdikleriniz 
inancınızın size katacağı güç ve irade

yanınızda olsun  ...............
Hayatınız renk içinde ve  musmutlu olsun 

Bidee  .... İyi Geceler Olsun



2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ne güzel bir post olmuş ve ne kadar doğru.teşekkürler paylaştığın için.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) içimden geldi . beğenmene sevindim canım sevgiler