Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Nisan 2013 Cuma

BAHAR KEDİSİ .....

BAHAR KEDİSİ
SERAMİK BOYAMA 
KULLANILAN MALZEME VE TEKNİK YİNE AYNI 

Nemli bir bezle iyice sildim ve kuruttum. Daha Sonra Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4001 Wicker White kullanarak 3 kat boyadım. Peçete dekopajı uygulayıp en son olarakta Cadence Kristal Sır Vernik kullanarak vernikledim. Papyonunu takıp boy boy poz verdirdim :)  Ben bir bahar kedisiyim , sevgi kedisiyim diyor , Nasıl beğendiniz mi ?  

Daima Sevgi içinde kalın ............













6 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ya bayıldım ben bu kedişe neslihanım ne kadar güzel oolmuş!beni özendiriyorsun en sonunda bende alacağım bu objelerden (ya da yaparım) ellerine sağlık canım güle güle kullan.sevgiler..

Bayanbilen dedi ki...

Geçekten çok güzel olmuş yaa çok sevdim. :))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sen daha güzelini kesin yaparsın canım benim , bende çok sevdim bu kedişi :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili burcu .... sevgi kedisi bu :)) sevilmek hoşuna gitmiş , öyle söyledi :))))

senayatilgan dedi ki...

Çok sevimli bir kedi olmuş bu, kırmızı beyaz vurgusu çok güzel olmuş bahara hazır bir kedi bu bence :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

bencede bahara hazır sevgili senay :) baktıkca gülümsetiyor beni...