Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Mart 2013 Salı

CAM BOYAMA ÇEŞİTLEMELER ....

DAHA ÖNCEKİ YAZIMDA PAYLAŞTIĞIM AYNI TEKNİKLER İLE YAPTIĞIM CAM BOYAMA - PEÇETE DEKOPAJ ÇEŞİTLEMELERİ ...
BAHARA HAZIRLIK , RENGARENK ÇİÇEKLERE ÇİÇEKLİ VAZOLAR :) 
YAPILIŞLARI İCİN BURADA BİLGİ PAYLAŞMIŞTIM

BEN BU İŞTEN BOL BOL KEYİF ALDIM , ZEVKİNİ ÇIKARDIM VE ÇOK SEVDİM VE SİZLERLE DE BOL RESİMLİ PAYLAŞTIM BU NEDENLE ... 

BAKALIM SİZ BUNLARI BEĞENDİNİZ Mİ .... ?? 
























YENİ BİRŞEYLER DENEMEK ÜZERE CAM BOYAMAYA BU SERİ İLE ARA VERİYORUM ŞİMDİLİK ...
HAYATINIZ RENGARENK GÜZELLİKLERLE DOLU OLSUN
SEVGİLERİMLE

26 yorum:

Unknown dedi ki...

Damacana şeklindekine bayıldım ben bunların arasında.Nekadar güzel şeyler bende başlayayım yapmaya:)

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık, çok hoş olmuşlar:)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok hoş olmuşlar.

AsOrTiK dedi ki...

bunlar hepsi birbirinden güzel, sevimli, şık:) eline sağlık.
hangi seriyle bizlerle olacaksın:))
sevgiler

günlük yaşamım dedi ki...

döktürmüşsün resmen eline sağlık canım

Unknown dedi ki...

sevgili neslihan
beyenmek ne kelime....bayildim
en cok sevdigim sey...minik cicekler cok yakisiyor
bazen elime alyorum peceteleriii
bir bakiyorum
gene minik guller boyalarin ustunde ucusuyor:))))))
canim benim gonlune saglik

Unknown dedi ki...

merhaba , cicilerinizi bu gunden sonra takipteyim ,ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Çok nefis olmuşlar,uzun olan favorim.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

keyif alınmazlar mı baktıkça bakasım geldi valla.bahara zaten hasretiz özledik iyi geldi iyi.çok beğendim neslihancığım ellerine sağlık canım.sevgiler.

Kırmızı-Kelebek dedi ki...

Hepsi çok çok cici, kelebekli olana ayrı bi bayıldım:) Ellerinize sağlık!

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Evete kesinlikle hemen başlayın , çok zevkli :) Beğenmenize mutlu oldum , bakalım sizden ne harikalar çıkacak

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili bahar

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ediyorum , sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bğenmene sevindim Asortik cim :) bilmem vallahi hızımı kesmezsem yakında kendimi salon camlarına peçete dekopaj yaparken bulacağım :)sevgiler bizden sana

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) teşekkürler , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Yaa evet bende beyılıyorum şu minik çiçeklere ... romantik bir hava katıyor ..Beğenmenize sevindim hemde cokkk . sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Hoşgeldiniz o zaman , teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Laf aramızda benimde :) o peçetenin gülleri pek güzeldi :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Senin beğenmene de sevindim arkadaşım. Az kaldı geliyor bahar yolda :) sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) teşekkür ederim , sevgilerimle

Unknown dedi ki...

en de çok keyif alıyoru bu teknikten.çok güzel olmuşlar.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim , sevgiler

LaSangria dedi ki...

ben de cam boyamayı çok seviyorum. kendime baharat takımı yapmıştım bu şekilde (http://tugbaagaci.blogspot.com/2012/09/merhabalar-bugun-sizlerle-ilk-hamur.html)
vallahi beni de özendirdiniz, hemen kendime boyayacak bir şeyler bulacağım :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Yaa işte böyle oluyor , insan hevesleniyor ... çok zevkli bir uğraş bu.. Hadii o zaman boyamaya :)

Unknown dedi ki...

ben bu blogu izlemeye almayayım da ne yapayım :) çok güzel olmus ellerinize saglık:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

O zaman izleyiniz lütfen ... Burda olmanıza ve bu şirin yorumunuza sevindim... Teşekkürler