Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

14 Şubat 2013 Perşembe

Tea Light Abajurları

Tea Light Abajurları  


Daha önce sizinle bir benzerini ve nasıl yaptığımı bu yazıda paylaşmıştım .. İşte yeni mini tealight Abajurlarım ... 
Kullanılan Malzeme ; Mini avize şapkaları , Keçe , Goblen çiçekli kumaş , fimo hamurundan mini kalpler , püskül , kurdela , cam boncuklar , inci boncuklar , küpe aparatları , kordon ve görünmez ip , şarap kadehleri

Yapılışına gelince ; Önce mini abajur şapkalarımın alt ve üst uç kısımlarına kendi rengine uygun kordonu sıcak silikon yardımı ile sardım... Keçe ve Goblen tarzı ince döşemelik kumaşımdan Kelebek motifi kesip ortasından inci bocuklarla dikmek sureti ile 2 boyutlu kelebeklerimi oluşturdum .. Kelebeklerimi 3 er adet olmak üzere abajurlarıma yapıştırdım . Yapıştırma işleminde gutermann tekstil yapıştırıcısı kullandım. Bu yapıştırıcıdan son derece memnunum hem çalışması kolay , hemde kumaş/keçe  yapıştırmada ve aplikede son derece iyi sonuç almaktayım.. Mini abajurumun üzerinde görünen kalpler yine yapıştırılmak sureti ile sabitlendi... Resimde göreceğiniz gibi , Küpe yaparken kullanılan aparatların arasına üç büyük boy inci koydum bunların tamamını yine küpe yaparken kullanılan çivilere geçirip üst kısmını ince pense ile kıvırdım. Kıvırdığım Kısımdan görünmez ip geçirdim ve görünmez ipe yine bir miktar mini inci boncuklar dizerek abajur şapkasının iç kısımlarından diktim. Her 2 abajurdada 6 şar adet sarkıt oluşturdum.. daha sonra Şarap kadehlerinin ayaklarını püskül ve kurdela ile süsledim... En son ise üzerine  Eberhard Faber Fimo-Staedtler  Kalpler model kalıbı ve Darwi seramik hamuru kullanarak ve kırmızı seramik/cam boyası kullanarak yaptığım kalplerimi kurdela üzerine sıcak silikon ile yapıştırdım . Vee yorumlarınız için bol bol fotoğrafladım..
Salonumda cici birer dekoratif obje olarak konsolumun üzerinde yerlerini aldılar ...Unutmadan söyleyeyim içlerinde mini tealight mum var.. 
Nasıl olmuş pekiii  ??   
Umarım beğendiniz ... ? ? 

Sevgi gününde sevgi dolu kalın







16 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne kadar zarif olmuşlar çok da muntazam ellerinize sağlık.

twinpeakprimitives dedi ki...

Bu güne uygun hem çok zarif hem de şık olmuşlar Neslihan Hanım; ellerinize sağlık!
Sevgililer gününüz de kutlu olsun (henüz geç değil daha)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şıkır şıkır ama bir o kadar da güzel olmuşlar sevgili neslihan.ellerine sağlık canım sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok güzel gözüküyorlar, çok hoşlar,elinize sağlık.

fun DeSign dedi ki...

çok tarz gözüküyorlar,emeğinize sağlık :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sizede zarif yorumlarınız icin teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Evet güne uygun olmuş :) farkettim bende şimdi. Renkten dolayı sanırım.. Beğenmenize sevindim , Teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Seviyorum şıkır şıkır seyleri , beğenmene sevindim canım. sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

yorumunuz icin teşekkürler , beğenmenize sevindim.

Unknown dedi ki...

çok şık olmuşlr gercekten.. bayıldım dogrusu... ellerinize sağlık... bloguma beklerim.. cigdemdengule.blogspot.com

Handanın Dünyası dedi ki...

elinize sağlık, çok güzel olmuş gerçekten.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim sevgili Handan , teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili çiğdem beğenmeniz beni mutlu etti , bloğunuza geleceğim ... teşekkürler

neseliislerdukkani dedi ki...

çok yaratıcı olmuş,ellerinize sağlık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgilerimle