Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Şubat 2013 Pazartesi

Hafta sonundan ufak tefek çalışmalar ....

Yine yoğun geçen bir hafta sonuydu , misafirler , alışveriş  , kızın dersleri falan derken , arada azıcık zaman yaratıp birşeyler yapabildim nihayet bu hafta sonunda : )  



BUZDOLABI MAGNETLERİ


Buzdolabı Magnetlerimi kendim yaptım... Creall Do & Dry Seramik Hamuru ve
Staedtler Fimo Clay Mould Şekillendirme Kalıplarını kullandım.. Hamuru kalıpta 1 gece beklettikten sonra Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası kullanılarak boyadım ve parmak yaldız kullanarak detaylandırdım. Arkalarına küçük boy yuvarlak mıknatısları sıcak silikon kullanarak yapıştırdım... Mask magnetler hazır alındılar tabiii onları ben yapmadım :)) 
Bu pırıltılı kalp ve diğer süslerin arasında yine pırıltılı masklar güzel durdu..


Hazır mutfakta iken aklıma geldi , sizinle daha önce Sevgili sibel ' den Kesilmiş Mdf Ahşap kelebekler alarak süslediğimi Bu yazımda Paylaşmış , Fakat henüz evime yerleşmediğim için nerede kullanıldığını paylaşamamıştım.. İşte benim o Kokoş kelebeklerim Mutfak duvarlarımı süslemekte ... hava keşke azıcık güneşli olsaydı , ozaman resimler daha güzel çıkacaktı... bence sizde bu kelebeklerden edinin ve hayalinize göre süsleyip kullanın ... Sevgili  Sibel hanımın  Bloğuna Buradan ulaşabilirsiniz... Evde kim gördüyse  beğendi .. Zarif bir duvar süsleme objesi oldular ... Kendisi farklı Tarzda Ahşap kesimleride yapmakta... Bende söylemesi :)








AHŞAP KAPI ÖNÜ SEPETİ


Ahşap boyama ve seramik bir arada kullanıldı .. Ahşap-Mdf  sepetimi tahtakale Hobiden almıştım , Ne zamandır bekliyordu , çok hevesleniyordum bloglarda gördükçe .Çalışan bir anne olunca ertelemeler sık-sık geliyor başımıza :))  neyse kısmet bugüne imiş...  sepet su zımparası ile zımparalanıp , silinip temizlendikten sonra  Artdeco Yeni Formül Ahşap Boyası 622 Metalik Gümüş ile boyandı , seramik gülleri Hazır olarak alındı ve 
Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası kullanılarak mor tonda güller  , yeşil tonda yapraklar boyandı... Daha sonra Seramik Gülleri ve yapraklar Ahşap sepete sıcak silikon yardımı ile yapıştırılarak sabitlendi ve bol şekilde verniklendi...


ve Kapı önünde yerini aldı .....

TOPRAK SAKSI BOYAMACA 
Evett elime yine bir toprak saksı geçti ve Boyanmaktan - dekopajlanmaktan - süslenmekten kurtulamadı :) Birtek verniklenemedi , verniğimiz bitmiş ... Umarım verniklemeyi unutmam bunu kullanmadan önce ..ve balkona asılmak üzere Baharı beklemeye başladı



Hafta sonundan bizden kareler bunlar 
aaa unutuyordum , sırada ne var 
ama daha epeyce işleri var , bitince umarım güzel birşeyler çıkar ortaya paylaşırım sizlerle... tabiii küçük yardımcıyı unutmamak lazım :)Kah kapı arkasında , kah parmakları boya şişelerinin içinde , kah tutkalla savaş  meydanında :)  İşte Bu küçükten size sıcak bir 
Hoşçakalın ve musmutlu kalın ....












Yorum Gönder