Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Şubat 2013 Pazartesi

Hafta sonundan ufak tefek çalışmalar ....

Yine yoğun geçen bir hafta sonuydu , misafirler , alışveriş  , kızın dersleri falan derken , arada azıcık zaman yaratıp birşeyler yapabildim nihayet bu hafta sonunda : )  



BUZDOLABI MAGNETLERİ


Buzdolabı Magnetlerimi kendim yaptım... Creall Do & Dry Seramik Hamuru ve
Staedtler Fimo Clay Mould Şekillendirme Kalıplarını kullandım.. Hamuru kalıpta 1 gece beklettikten sonra Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası kullanılarak boyadım ve parmak yaldız kullanarak detaylandırdım. Arkalarına küçük boy yuvarlak mıknatısları sıcak silikon kullanarak yapıştırdım... Mask magnetler hazır alındılar tabiii onları ben yapmadım :)) 
Bu pırıltılı kalp ve diğer süslerin arasında yine pırıltılı masklar güzel durdu..


Hazır mutfakta iken aklıma geldi , sizinle daha önce Sevgili sibel ' den Kesilmiş Mdf Ahşap kelebekler alarak süslediğimi Bu yazımda Paylaşmış , Fakat henüz evime yerleşmediğim için nerede kullanıldığını paylaşamamıştım.. İşte benim o Kokoş kelebeklerim Mutfak duvarlarımı süslemekte ... hava keşke azıcık güneşli olsaydı , ozaman resimler daha güzel çıkacaktı... bence sizde bu kelebeklerden edinin ve hayalinize göre süsleyip kullanın ... Sevgili  Sibel hanımın  Bloğuna Buradan ulaşabilirsiniz... Evde kim gördüyse  beğendi .. Zarif bir duvar süsleme objesi oldular ... Kendisi farklı Tarzda Ahşap kesimleride yapmakta... Bende söylemesi :)








AHŞAP KAPI ÖNÜ SEPETİ


Ahşap boyama ve seramik bir arada kullanıldı .. Ahşap-Mdf  sepetimi tahtakale Hobiden almıştım , Ne zamandır bekliyordu , çok hevesleniyordum bloglarda gördükçe .Çalışan bir anne olunca ertelemeler sık-sık geliyor başımıza :))  neyse kısmet bugüne imiş...  sepet su zımparası ile zımparalanıp , silinip temizlendikten sonra  Artdeco Yeni Formül Ahşap Boyası 622 Metalik Gümüş ile boyandı , seramik gülleri Hazır olarak alındı ve 
Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası kullanılarak mor tonda güller  , yeşil tonda yapraklar boyandı... Daha sonra Seramik Gülleri ve yapraklar Ahşap sepete sıcak silikon yardımı ile yapıştırılarak sabitlendi ve bol şekilde verniklendi...


ve Kapı önünde yerini aldı .....

TOPRAK SAKSI BOYAMACA 
Evett elime yine bir toprak saksı geçti ve Boyanmaktan - dekopajlanmaktan - süslenmekten kurtulamadı :) Birtek verniklenemedi , verniğimiz bitmiş ... Umarım verniklemeyi unutmam bunu kullanmadan önce ..ve balkona asılmak üzere Baharı beklemeye başladı



Hafta sonundan bizden kareler bunlar 
aaa unutuyordum , sırada ne var 
ama daha epeyce işleri var , bitince umarım güzel birşeyler çıkar ortaya paylaşırım sizlerle... tabiii küçük yardımcıyı unutmamak lazım :)Kah kapı arkasında , kah parmakları boya şişelerinin içinde , kah tutkalla savaş  meydanında :)  İşte Bu küçükten size sıcak bir 
Hoşçakalın ve musmutlu kalın ....












28 yorum:

Esen Can dedi ki...

Hepsi de çok çok güzel olmuş, ellerinize sağlık ama ben o mor güllere bayıldım en çok, çok şık olmuş :)
Sevgiler

VİNTAGE TASARIMLAR dedi ki...

Neslihancim hepsi birbirinden guzel olmuş canim ellerine saglık .Tatli cimcimenide op benim icin cok seker .Rabbim size bağışlasin :)

NOWACRAFT dedi ki...

Magnetler, kelebekler, saksılar, kapı önü sepet... nezengin bir paylaşım olmuş. Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık.
En çok da o mor seramik güllere bayıldım, harika görünüyorlar.
Kızın da çok tatlı maşallah.

Unknown dedi ki...

Birbirinden güzel hepsi.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

ikndesign dedi ki...

Hepsi de birbirinden güzel ve çok şık olmuş canım. Ellerine sağlık, güzel günlerde kullanırsın inşallah. Tatlı kızını da Allah sana bağışlasın.Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

magnetlere bayıldım!! bence mask olanları da uğraşsanız yaparsınız, siz de o yetenek var.
kelebekler muhteşem görünüyor duvarda :)
hepsi çok zarif işler !!
ellerinize, zevkinize sağlık :)

bahar006 dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı güzel olmuş, ellerine sağlık:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

vaoov neler yapmışsın sevgili neslihan!magnetler çok güzel ve başarılı olmuş.sibelimin ahşaplarını nerede görsem tanıyorum artık ve sende çok güzel süslemişsin keyifle kullan.kapı önü sepeti bir içim su ama saksıya bittim tam benlik olmuş..ellerin dert görmesin.küçük hanımı da aferinnn.öp yerime.sevgiler..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende çok sevdim ... Klasik olmadı , mor güller :)) Beğenmene sevindim sevgili esen ..teşekkürler , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili yasmin , beğenmene sevindim...cimcimede seni öpüyor hemde kocaman :) Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın , aminnn . Güç - kuvvet -akıl - sabır - ve iyilikler nasip etsin onları büyütürken...Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , sizin de yaptıklarınız hep çok güzel ... sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

mor seramik güller , beğenmene sevindim .. senden güzel yorum almak ta çok güzel çünkü estetik ve becerikli paylaşımlarla hep bizimlesin... Kızımdan sana sevgiler :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili İlknur .. yorumun beni mutlu etti. Tatlı kızımda sana sevgilerini yolladı. Allahım onu bana bağışlasın amin..hepimi<in evlatlarını bağıişlasın ...o benim nefesim, herbirşeyim :) sebebim vetek aşkım

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili filiz , deneyeceğim :) hep şu masklar çok çekici gelmekte bana ... ve hatta salonumun baş köşesi duvarımda onlar var.. paylaşarım yakında :) yorumların için teşekkürler ... canına sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili bahar , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

küçük hanımda seni öpüyormuş sevgili alanay ... yorumların kıymet kattı bidee sevindirdi... sevgiler

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden zarif çalışmalar ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ediyorum , sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel çalışmalar olmuş kapıönü askılığı çok şık olmuş seramik güller herşeye yakışıyor. Magnetler ise çok romantik:) elinize sağlık:)))

Marifetli Cadı dedi ki...

ooooo ben bakarken yoruldum canım ya, maşallah sana hepsi birbirinden güzel olmuş, iyi günlerde kullan, öpüyorum....

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili Ayşegül , beğenmeniz beni mutlu etti. Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ediyor ve bende öpüyorum

gez gör arpacık dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

buzdolabı magnetleri başta olmak üzere hepsi birbirinden güzeller.. güle güle kullanın.. ellerinize sağlık..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM , BEĞENMENE SEVİNDİM

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER , SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Kapı önü sepetine baaayııllddımmm:) ellerinize sağlık ...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , beğenmenize sevindim
sevgiler