Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

25 Aralık 2012 Salı

Süslü Terlikler ....

Çok gezen mi bilir , çok okuyan mı ?? 
Bunun tam cevabı nedir bilemesem de çok gezme sonucunda aklıma gelen bir fikri uygulamaya başlamıştım bir zaman önce.
Ben Bir satış müdürüyüm gerek  iş seyahatlerim nedeniyle , eee bide mesleğim otelcilik olunca Otel Terliklerine yakınlığım malum :)
Hani şu otel odalarına konulan tek kullanımlık terlikler. İşte onlara Geri Dönüşüm ....
Hadii Bakalım .... ,  sizce Otel terliklerine benziyorlar mı ??
Süslendiler - Püslendiler
Bu işi çokk keyifle yapıyorum .. Aldıkları hali görünce hoşuma gidiyor .
(Bu arada benimkiler haliyle kullanılmadan işleme giriyor :)  .... )
TERLİKLERİN ÖNCEKİ HALİ


 BUNLARDA SONRAKİ HALLERİ


YAPIM AŞAMALARINI SİZİNLE BURADA PAYLAŞMIŞTIM
Bunları evimde misafirlerime kullanıyorum....

 Şimdi Yenileri Yapıldı ve Dükkana Gitti , Kermese de gidecekler ve farkı çeşitlerini yaptıkça sizinle paylaşacağım

Beğendiniz mi ??

Benim Olsun diyenler ;
Dükkan 'a Tık Tık
VEYA Emeksensin.com sitesinde Bulunan Dükkanımdan sipariş verebilirsiniz
Yada Pasaj 'ımdan Da Temin edebilirsiniz ....




Hayatınızın her alanı hak ettiğiniz şıklıkta ve mussmutlu olsun ....   :)


7 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

hepsi harika olmuş bayıldım ellerine sağlık..sevgiler

Sibel-ish dedi ki...

Gerçek bir geri dönüşüm, tebrikler:)

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Hepsi evrim geçirmiş sanki :) ellerinize sağlık :)

örgü tasarımları dedi ki...

ayyy cokkk hoş olmuşlar...yapılacaklar lısteme aldımm:))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili mormenekşeler :) sanada sevgiler . teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

beğenmenize sevindim , teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bitince görmek isterim bende :) Kimbilir sizinkiler ne güzel olur . Sevgiler