Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

12 Aralık 2012 Çarşamba

Kapı Çelenk Hazan ....

Kapı Çelenk HAZAN .... Adını hazan koymak istedim ... Hep hüzün , hazan anımsatırya sonbahar yaprakları . Kurumuş sonbahar yapraklarından yaptım bu Kapı çelengini... Yaprakları Porselenleştirme sıvısı ile sertleştirdim ... Gerçi  Kuruduktan sonra üzerinde bazılarının jelatinimsi bir tabaka oluştu. fakat yinede yapraklarım sertleşti :) Bunları dikkatlice soydum ve yaprakları bol bol vernikledim .. Ve sıcak silikon tutkalı ile kurtulmuş ağaç dallarından yaptığım çelenge yapıştırdım ...  (Bu arada bu çelenklerden sevgili banu Hanımında söylediği gibi amma yapmışım :) neyse bitiyorrr ... ) Vee kermese yola çıkıyor HAZAN . Beğenilecek mi bakalım ?? ... Bir tanede kendi balkonuma yapacağım ben çok beğendim :) Natürel bir görüntüsü ve bilmem hoşuma gitti şık duruyor duvarda ....




Ben genelde bu tip uğraşlar için gündüz çalıştığımdan ve çokk hareketli zilli bir kızım olduğundan dolayı akşam vakit bulabiliyorum ... 21.30 civarı ufak kızım yatıyor ve günün geriye kalan gece dilimi benim ve hobilerimin oluyor  :))  Kapı çelengim bittiğinde baktım henüz düşmemiş gözlere , aradan bide bunlar çıktı... Kermes için yılbaşı temalı Mini Kapı Çelenkleri , Meşe palamudu , kuru dallar , yapma çiçek , elde boyanan kozalaklar ve yine elde hazırlanan hediye paketleri , kurdelalar ile süslendiler....
 


 



 



 

 
 
 
 
 
 

6 yorum:

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Ellerinize sağlık çok begendim. Hazan harika bir isim olmus. Porselen sıvısını nereden tedarik ediyorusunuz ve yapraklara nasıl uyguladığınızı anlatabilir misiniz rica etsem? Yaprakların altında agac dallarından bir çelenk mi var? Bir de son olarak mese palamutlarını nereden buluyorsunuz? Çok sormadım inşallah. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

SEVGİLİ BENİM KÜÇÜK CENNETİM
ÖNCELİKLE BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ , BEĞENMENİZ BENİ MUTLU ETTİ... TEŞEKKÜR EDERİM. PORSELENLEŞTİRME SIVISI OLARAK ADI GEÇMEKTE BEN BU TİP MALZEMELERİMİN TAMAMINI http://www.guvensanat.com ADRESİNDEN ONLİNE SİPARİŞ İLE ALIYORUM.. GÜVENLİ BİR SİTE YANİ BEN HİÇ SORUN YAŞAMADIM. ÇALIŞAN BİRİ OLDUĞUMDAN İHTİYAÇLARIMI GENELDE BÖYLE ALMAK DURUMUNDA KALIYORUM:)BU SIVIYI YAPRAKLARA ÖNLÜ - ARKALI SÜREREK UYGULADIM. ELİME PLASTİK ELDİVEN TAKIP EL YORDAMI İLE SIVIYI İYİCE YAPRAĞA UYGULADIM. ALTTA KURUDALLARDAN BİR ÇELENK VAR. MEŞE PALAMUTLARINI DOĞADAN TOPLAMAKTAYIM :)) BEN BURSADA OLDUĞUMDAN DAĞ YOLUNDAN ARKADAŞLARIM TOPLADI BENİM İÇİN
. AMA SANIRIM BU MEVSİMDE ORMANLIK BÖLGELERDE BOLCA BULUNUR .. UMARIM SİZE YARDIMCI OLABİLDİM. SİZE BURSADAN SEVGİLER YOLLUYORUM ... HOŞÇAKALIN

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Detaylı acıklamalarınız için cok tesekkur ederim. Cok yardımcı oldunuz. Doga temalı urunleri cok begeniyorum. En kısa zamanda uygulamaya çalışacagım. Tekrardan ellerinize sağlık.
Sevgiler...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Rica Ederim , umarım faydalı oldu. Uygulamanızı paylaşırsanız mutlu olurum... Sevgiler

Unknown dedi ki...

Neslihan Hanım merhaba,
Boyama tutkumdan sonra ençok dikkatimi çeken iş bu kapı çelenkleri. Bu sebeple etiketlerinizde kapı çelengini görünce ilk bu sayfayı ziyaret ettim. Zira Türküye'de kapı çelengi ile ilgilenen çok fazla kişi yok. Sizin çelenginizde çok güzel olmuş. Hem de ayrıntılı anlatmışsınız. Elinize sağlık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Merhaba Sevgili Gülşen Hanım
Evet Kapı çelenklerini bende çok seviyorum .... Beğenmenize çok memnun oldum . teşekkürler
sevgiler