Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

12 Aralık 2012 Çarşamba

DEKORATİF VİNTAGE DUVAR SÜSLERİ

BUGÜN POST GÜNÜM :))  Şu sıralar o kadar yoğunumki bir türlü paylaşamıyorum .. Fırsat yakalamışken BUDA gelsin bari ...

DEKORATİF DUVAR SÜSLERİ Dedim ama Kapı kollarında , sandalye kenarlarında da süsleme amaçlı kullanılabilir. Hatta düğünler - nişanlar özel yemekler için konuk sandalyelerini süsleyen güzel bir dekorasyon objesi olabilir ... Çeşitli yabancı Bloglarda gördüğüm ve çocuklar için hazırlanan şeker hunilerinden esinlendim bunları yaparken. Hani şu mini yılbaşı ağaçlarımı yaparken ve sizlerle burda paylaşırken anlattığım şu malzeme var ya ; Sert Karton koni veya Koni strafor (Ben tekstil atölyesinden boşalan iplik kukalarından temin ettim , Bunlar hem sert hem dayanıklı oluyor / Hemde bir geri dönüşüm yapmış oldum diyebiliriz ) , ............... İşte bu koniler önce alçı-tutkal karışımı ile sıvanarak sertleştirildi... Sıvama esnasında plastik eldiven kullanarak (hani şu doktor eldiveni dedikleri - ele tam oturan cinsinden) elle sıvama yaptım.. hem dokuyu daha kalın tutmama yardımcı oldu bu yöntem hemde parmak hareketleri ile yer yer objeyi mini mini kabatarak şekillendirdim... Daha sonra Beyaz Akrilik boya ile boyadım.. Vintage tarzda dekopaj örneklerimi dekopaj tutkalı ile koniye yapıştırdıktan sonra dantel - kurdela angalez - fisto - inci kullanarak objeyi süsledim. Koninin geniş olan ağız kısmına ölüye uygun strafor topları sıcak silikon tutkalı ile yapıştırdıktan sonra , strafor topun üzerini çiçeklerle yapıştırmak sureti ile doldurdum....

Bol bolda resimledim :)   Beğendiniz Mi ???
 






 










MUSSSMUTLU KALINNN  .....


 
 

6 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

çok güzel olmuş bayıldım

meralhobiart dedi ki...

Çok güzeller ellerinize sağlık...

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Ellerini sağlık :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler ...