Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

28 Eylül 2012 Cuma

SAKSILARDAN DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI .....

SAKSILARDAN DEĞERLENDİRME .....
SAKSIDAN RÜZGAR ÇANI BALKON SÜSÜ

 

Daha önce bunu çok severek takip ettiğim bir blog olan Sevgili Banu hanımın Banuca Birşeyler isimli Bloğunda Görmüştüm.... Birgün denenecek işler arasında bu proje sırada beklemekteydi... Ve balkonuma yaban gülleri fideleri alıp , dikince haliyle fide saksıları boşa çıktı ve bu projenin denenmesi kaçınılmaz oldu ... :)

İşte Benim Kullandığım Malzemeler ;

 
FİDE SAKSILARI
BEYAZ YAĞLI BOYA
DEKOPAJ RESİMLERİ
DEKOPAJ TUTKALI
KEÇE
TAHTA BONCUKLAR
CAM NAZAR BONCUKLARI
ŞEFFAF KALIN MİSİNA İPİ
 

 
YAPILIŞINA GELİNCE ;
Önce Fide saksıları beyaz yağlı boya ile kendi rengi tamamen örtülünceye kadar 2-3 kat olmak üzere boyandı . Kurutulduktan sonra üzerine çiçek resimli dekopaj kağıtları saksı ebatlarına göre kesilerekten dekopaj tutkalı ile yapıştırıldı (dekopaj resmi objeye sabitlerken ben , hem resmin altına hemde üzerine tutkal sürüyorum . Böylece hem resim objeye sabitlenirken oluşan hava kabarcıklarını düzeltme şansım oluyor , hemde resim su.. vs gibi dış etkilerden etkilenmeyerek - uzun zaman objede kalabiliyor , hemde üzerine dekopaj tutkalu sürelen resim daha parlak görünüyor ) Bu işlemden sonra fide saksılarının alt kısmını yine saksının taban ölçüsü ebadından 1-2 cm fazla olarak kestiğim keçe parçaları ile kapattım .... Keçeyi fide saksısına sıcak silikon ile yapıştırdım.




Daha sonra yapıştırdığım keçe parçasının üzerine yine keçeden yaptığım mini güller ile süsleme yaptım.

 
 
4 Adet fide saksının biraraya gelmeden önce ki son hallerini size yukarıda görüntüledim ... Şimdi onları biraraya getirmek lazım dı :)
 
 Şeffaf kalın misina ipine iğne yardımı ile 1 kırmızı tahta boncuk - 1 cam nazar boncuğu - yine bir kırmızı tahta bocuk geçirdim ... Misinayı üç boncuğunda tekrar içinden geçirerek boncukları birbirine sabitledim ... daha sonra iğne takılı olan misina ipimde bir miktar boşluk bırakmak suretiyle ( bu boşluk saksı boyuna göre ayarlanmalı - resimden daha iyi anlayacaksınız . Çan haline gelen saksıdan sarkıtılan boncukların görünmesi için ) keçe ile süslenen saksının tam orasından da geçirdim. Saksı üzerine yapıştırdığım mini keçe gülün de ortasından geçen misinaya yine kırmızı bir tahta boncuk takıp gülün tam üzerinde sabitledim. 
 

 
Aynı misina ipi üzerinde aynı işlemleri 4 adet fide saksımı bitirene kadar tekrarladım...
 


 
Nasıl olmuş .... ???  Beğendinizmi Benim fide saksılarımdan oluşan Balkon Rüzgar Çanı Süsümü
 
Buda Yerinde ki Resmi :)
 
Ben Balkon şemsiyeme astım , yukarıdaki gibi duvarınıza asabilirsiniz , bir çengel yardımı ile tavanınızdan sarkılatabilirsiniz ... tamamen sizin zevkinize kalmış...
 

 
 
Fikir için ayrıca tekrar teşekkürler Sevgili Banu ..... :)
Bence sizde bloğunu takip edin ,
bu paylaşımcı blogdaşımın bloğunda edinebileceğiniz çok fikir , ve çok cici-sevimli-güzel projeler var ...
 
Sağlıklı - Huzur Dolu ve Mussmutlu Kalınız ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

12 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Süper... Harika olmuş. Cıvıl cıvıl. İnsana neşe veren bir görüntüsü var. Ellerine sağlık.

Cici Dükkan dedi ki...

elinize sağlık, çok güzel olmuş..

AsOrTiK dedi ki...

sevgili banu'da fikir bitmez:)))
hoş bir çalışma olmuş. keyifli günlerde kullan:)
sevgiyle kal...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili Gülsüm Güven Tuncer
Hep neşe içinde kal :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili ay-ser teşekkürler ..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Asortik işte bunda cok haklısın , buluyor buluşturuyor - yaratıyor vallahi... Hayranım
Sende sevgiyle ve musmutlu kal

Banuca dedi ki...

Neslihancııım, çoook şeker olmuş, ellerine sağlık, emeğine, zevkine sağlık, fikirlerden ne güzel fikirler doğuyor bak, mutlulukla salınsın sevgi dolu rüzgarlarda... :)
Asortikciğime de teşekkürler güzel sözleri içiiin, şımartın beni böyle şımartııın :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Banu teşekkürler yorumların icin . Musmutlu kal :)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BANUYU TAKİP ETMEZ OLURMUYUZ BİZ HİÇÇÇÇ ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞŞŞ

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER ÇILGIN MEVDOŞ , MUSMUTLU KAL

baharın kızı dedi ki...

çok şık...ve uygun fiyat...daha ne :)))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Baharın kızı ... Bencede :)) ziyaretin ve yorumun icin teşekkürler ...