Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

28 Eylül 2012 Cuma

PEÇETE DEKOPAJI ... BU SEFER TAŞLARA

PEÇETE DEKOPAJI ...
BU SEFER TAŞLARA   :)

Aslında elişlerine merakı olan hemen herkez peçete dekopajını bilir ... ama olurya bilmeyen ve öğrenmek isteyen biri bloğuma uğrarsa ....
Bende bu nedenle malzemelerimi görüntüledim

Çeşitli ebatlarda Beyaz Bahçe Taşları
Desenli Peçete
Peçete Tutkalı
Fırça

 
 
 
Önce Peçetedeki deseni ince uçlu bir makas ile kestim. Deseni 3 kat olan peçeteden tek katını sıyırarak ayırdım. Taş üzerine ince bir kat halinde peçete tutkalını sürdüm. Tutkal kurumadan zar haline gelen tek kat peçeteyi taşın üzerine yerleştirdim . Akabinde geniş uçlu bir sulubaya fırçası ile bol miktarda peçete tutkalını tekrar peçete üzerine sürdüm.
 
 
 
 
Daha sonra bolca vernikledim. Verniklemenin amacı ise hem bu parlak görüntüyü yakalamak , hemde taş üzerine dekope edilen peçetenin su , güneş , nem ... vs dış etkilerden korunarak uzun ömürlü olmasını sağlamak...
 


 
İŞTE BENİM MELEKLERİM
ONLARIN İSMİ BAHAR MELEKLERİ 
 
Bir hayli düşünceli Görünmekteler , sanırım mevsimin sonbahar ve hazan mevsimi oluşundan   :(
  
En Büyük ve tek aşkım kızım bunlara bayıldı....
Bakalım sizde beğenecekmisiniz ???? 



YİNE SEVGİ İLE ,
SEVGİ DOPDOLU VEEEE
MUSSMUTLU KALINIZ

 
 

14 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bizde bayıldık,emeklerinize sağlık:)

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

mükemmel görünüyor ellerinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ SEDASRC ...

Hayalci dedi ki...

Çok güzel fikir. Elinize sağlık :)

AsOrTiK dedi ki...

güllü ve düşünceli meleklerine ve tabiki bitmiş haliyle taşlarına ben de bayıldım:))
ellerine sağlık
sevgiyle kal...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler Hayalci , sevgiyle kal

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Asortik teşekkürler ... sana sevgiler kucak dolusu , musmutlu kal :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle süper bir fikir olmuş hiç dekopaj yapmadım ama birgün taş süslemeyi deneyeceğim ellerinize sağlık,sevgiler

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık çok beğendim:))sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili sevde teşekkürler , ziyaretin ve yorumun icin ... Keyifli bir çalışma , bencede denemelisin ... Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili Öznur , teşekkürler ...Beğenmene sevindim.. musmutlu kal

Adsız dedi ki...

bayıldım. teşekkürler ellerinize sağlık ...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

adınızı bıraksaydınız adınıza teşekkür etme şansım olurdu :)) ama yinede teşekkürler ...

Unknown dedi ki...

hayal gücünüze hayran kaldım..