Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

22 Haziran 2012 Cuma

Yeni Kuşlar Geldi Goblene Kondu...

Daha önce Goblen işleme Kuşlu Panolarımı sizinle burda paylaşmıştım. İşte O kuşlara yenileri ilave oldu. Geldiler ve Goblen Panolara Kondular  :)

Yani Bu hafta da boş durmadım . Tatil öncesi elimde bulunan bu yarım işimi bitirdim.
Bakalım Beğenecek misiniz ?? 

Bunlar Bu arada yeni planladığım birşey için İlk deneyimim olacak :) Umarım Kuşlar bana şans getirir.  Planımı Gerçekleştirince size haber vereceğim .













Bir süre Tatil var şimdi. Senelik izin periodum başlıyor pazartesi günü.
Kızımla birlikte anne kız güzel bir Bodrum tatili yapacağız inşallah.

Tatil dönüşü yine sizlerle birlikte olmayı ümit ederim.

Musssmutlu Kalın ......... :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bayıldım çok güzel olmuş kuşlar sanki canlı ellerinize saglık

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

İyi tatiller diliyorum size. Kuşlar bitirim olmuş. Kaç günde bitirdiniz. Ben başlamaya cesaret edemiyorum. Bitmek bilmez, sıkılır, yarım bırakırım diye korkuyorum.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgishome , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Gülsüm Güven Tuncer , kaç günde bitecegi inanın değişken bir durum .. ama sanırım bu boyutta birseyi 2-3 günde işlersiniz sıkılmadan... Başlayın derim ben goblen severseniz eğer çok büyük terapi ve keyif.. Sevgiyle ve musmutlu kalın :)